Siljan 2016

Siljan 2016
image.jpeg

Mötas nellan stenen och enervitflaskan.
Vilken tid vill vi starta?
Är en gång in på en fotbollsplan innan man kommer fram till starten. Lär ju vara köer.
Tragglas 07:00 och starta 07:15-20?
Lär väl ta tid att gå runt i fållan på planen.

Siljan 2016
Jag kände mig gammal och trött. Bestämde mig för att vara lite smart och ekonomisk och inte åka ensam i onödan. Noll stopp, en och en halv liter vatten. Tid 5.00.35, stört bra för att vara jag. Nu skall jag lägga mig i fosterställning. Hade jag satsat på under 5 tim hade jag lagt mig i fosterställning före mållinjen. Nu krampkamp deluxe.

Siljan 2016
Ser att jag laddade upp fel bild. :)
Var helt själv på plats strax innan 07:00 men fick gå och ställa mig i kön själv.
Startade ca 07:20 och hittade några att bilda klunga med efter någon mil. Vid Orsa var vi 4 st som höll ihop resten av turen. Vi hittade olika grupper att åka med, först efter Tällberg var vi själva igen. Rullsnittet blev 35,1 och tiden 04:33 så jag är mycket nöjd med mitt tredje LVG-lopp någonsin.

Siljan 2016
PinHead sa:
Ser att jag laddade upp fel bild. :)
Var helt själv på plats strax innan 07:00 men fick gå och ställa mig i kön själv.
Startade ca 07:20 och hittade några att bilda klunga med efter någon mil. Vid Orsa var vi 4 st som höll ihop resten av turen. Vi hittade olika grupper att åka med, först efter Tällberg var vi själva igen. Rullsnittet blev 35,1 och tiden 04:33 så jag är mycket nöjd med mitt tredje LVG-lopp någonsin.

Kollade om man såg någon där men man blev så stressad att komma iväg när vissa köat sen halv 7 typ. Hittade en klunga efter några km, 35.8 i snitt med bara framväxel sista 6 milen.

Siljan 2016
Jag blev sen till starten, kastade ett öga mot mötesplatsen, men den var tom. Gick runt på 4:44 alltså precis mitt i tänkt tidsspann. Hanterade flaskan med höger hand

Siljan 2016
Jag har resultaten i Excel men det går ju inte att ladda upp på HAPPYRIDE!!!!!
Förövrigt så drack jag varken med vänster eller höger.
Camelbak rules!

Messa så kan jag skicka filen.

Tillbaka
Topp