Siljan runt 2024
Brynäströjor på alla? Det vore snyggt ?Tycker Siljan Runt skall införa klädkod.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Brynäströjor på alla? Det vore snyggt ?Tycker Siljan Runt skall införa klädkod.
Funkar nog runt Gavlerinken.Brynäströjor på alla? Det vore snyggt ?
Om människor får värmeslag kanske Leksandströjor vore bättre färgmässigt. Dessutom geografiskt rimligare.Brynäströjor på alla? Det vore snyggt ?
Leksandströjor framför brynäströjor är alltid att föredra.Om människor får värmeslag kanske Leksandströjor vore bättre färgmässigt. Dessutom geografiskt rimligare.
Knätofsar och älgskinnsbyxor skall det vara.Om människor får värmeslag kanske Leksandströjor vore bättre färgmässigt. Dessutom geografiskt rimligare.
Hojade på blå Cannondale med svart hjälm och vit Boliviansk världsmästartröja. Vi var fyra pers som körde i likadana tröjor. Kul om det finns bild??Till dem som cyklade:
Stod och fotade på några olika ställen i Tällberg mellan kl 09:25 & 10:46. Kanske kom du med på bild, säg färg på tröja, hjälm och cykel så kan jag kika om du fastnade på bild.
Menar du boliviansk nationsmästartröja eller är det någon för mig okänd specialtröja? Boliviansk nationsmästartröja med världmästarband på nedre delen av ärmarna?Hojade på blå Cannondale med svart hjälm och vit Boliviansk världsmästartröja. Vi var fyra pers som körde i likadana tröjor. Kul om det finns bild??
Hm, 50 mil och 4:20 är inte illa pinkat. Även om det väl finns ”historiska förklaringar”?! Och icke-träningscykling?Min tionde runda avklarad och det var den som krävt absolut minst fysisk ansträngning. Rullade in på knappa 4:20. Efter ca 50mil på träningskontot så är jag nöjd och känslan var att jag utan svårighet hade kunnat fortsätta ett par timmar till i samma fart. Oförskämt fräsch, även nu på kvällningen.
Visa bilaga 703251Visa bilaga 703252Visa bilaga 703253Visa bilaga 703254
Inget med Boliviakoppling bland mina bilder.Hojade på blå Cannondale med svart hjälm och vit Boliviansk världsmästartröja. Vi var fyra pers som körde i likadana tröjor. Kul om det finns bild??
Tack att du kollade?Inget med Boliviakoppling bland mina bilder.
Nästa år kanske det blir en sådan med kurbits? https://lellesdalahastar.se/product/bjorne/Största skandalen var ju att de bytt leverantör på dalahästarna. Lelles dalahästar, vad är det för bös? Är ju ingen äkta dalahäst fr Nusnäs längre!
Er körde jag med ett tag, typ från före Leksand och vidare. Blev ju en rätt stor klunga till slut.Hojade på blå Cannondale med svart hjälm och vit Boliviansk världsmästartröja. Vi var fyra pers som körde i likadana tröjor. Kul om det finns bild??
@weldion Sista bilden i inlägg #83, VCK. Har du någon bild några sekunder senare? Min vita hjälm sticker upp i mitten i bakgrunden. VCK tröja, blåa skor och svart Canyon Aeroad.Till dem som cyklade:
Stod och fotade på några olika ställen i Tällberg mellan kl 09:25 & 10:46. Kanske kom du med på bild, säg färg på tröja, hjälm och cykel så kan jag kika om du fastnade på bild.
Jag var lite senare till Tällberg, men gör ett försök ändå. Blå tröja, röd-svart hjälm och rawad White-gravel.Till dem som cyklade:
Bilderna kan köpas.Det stod folk och plåtade lite varstans. Är det något som organiserades vid Happy?
Kunde vara kul om man hittade en bild på sig själv.
Vit hjälm, svart tröja med grönt utan tryck, stor vit Trek. Sannolikt har jag ett plågat ansiktsuttryck, ograciös hållning och kan man läsa läppar, väser jag nog "Dalahäst". Startade sju, ingen aning när jag passerade, men kanske....Till dem som cyklade:
Min verkar vara från Nusnäs.Största skandalen var ju att de bytt leverantör på dalahästarna. Lelles dalahästar, vad är det för bös? Är ju ingen äkta dalahäst fr Nusnäs längre!
Hm, 50 mil och 4:20 är inte illa pinkat. Även om det väl finns ”historiska förklaringar”?! Och icke-träningscykling?
Jag tror att få nybörjare (=utan historik) och bara 50 mils trampande skulle greja 4:20. Och ffa inte att tycka att det var lätt. Bara en sådan sak som vana att cykla i grupp hjälper ju en del. Och jag gissar att zwiftandet inte direkt varit skadligt.Sedan jag sålde Alviks Cykel så har jag inte cykelpendlat en meter, tyvärr. 9mil enkel väg till jobbet blir lite väl mastigt.
Det var länge sedan jag gjorde något åt med riktigt många mil. 2014 var senast jag var uppe och snuddade vid 2000mila gränsen. Jag tror att det är svårt att leva på dom gamla meriterna.
Trainer mil är inga mil i min bok... 70h Zwift i år men bara två pass som passerat 1h.
Då måste de ha haft några kvar, de har haft Grannas alla år jag kört. Jag tog en mörkgrå, den står det Lelles på. När jag såg det gick jag tillbaks och kollade en röd, det var också Lelles så då trodde jag alla var därifrån.Min verkar vara från Nusnäs.Visa bilaga 703442
Trampade du genom Tällberg senare än kl 10:46 så finns du inte med på bild från min kamera.Jag var lite senare till Tällberg, men gör ett försök ändå. Blå tröja, röd-svart hjälm och rawad White-gravel.
Puh, vilken tur. Jag vinglade in ca kl 11 och hade inte varit vacker på bild ?Trampade du genom Tällberg senare än kl 10:46 så finns du inte med på bild från min kamera.
Nä, ögonen blöder fortfarande efter åsynen av Brynäströjan.Puh, vilken tur. Jag vinglade in ca kl 11 och hade inte varit vacker på bild ?
Vilka underbart plågade ansikten!
@weldion 10:30 ungefär i Tällberg. Svart tröja med det gröna på axlar och i sida. +190 gubbe.Vit hjälm, svart tröja med grönt utan tryck, stor vit Trek. Sannolikt har jag ett plågat ansiktsuttryck, ograciös hållning och kan man läsa läppar, väser jag nog "Dalahäst". Startade sju, ingen aning när jag passerade, men kanske....
Tack för försöket. Skall nog vara glad över att inte fastnat på bild. ?Näpp, ingen lycka där.
Börjar att locka med lite ai nu för att leta bland bilderna.