singelklingan.se - är sajten fortfarande aktiv?

BikeLove

Aktiv medlem
Blev här på forumet tipsad om sajten. Det verkar vara helt rätt målgrupp ;)
Dessvärre lyckas jag inte bli medlem. När jag klickar på knapparna (det finns flera) för att bli medlem dirigeras jag alltid till inloggningssidan och där tar det stopp. Mejlade supporten i somras, men fick inget svar. Sen kom livet emellan, men i helgen gjorde jag ett nytt försök inkl nytt mejl till supporten. Jag kan fortfarande inte bli medlem och har inte fått något svar från supporten.

Jag har testat att bli medlem från två olika datorer med olika IP-adresser, men det blir ingen skillnad.

Någon som vet om sajten fortfarande är aktiv? Någon som har lust att klicka på någon av bli medlem-knapparna och se om samma sak händer som för mig, dvs kommer bara till inloggningssidan?

Prova på Ansiktsboken.

IMG_0740.jpeg

Från singelklingan.se "Under de snart 2 år som gruppen har existerat är vi nu uppe i runt 1400 medlemmar och Facebook-kostymen känns lite trång och inte helt ändamålsenlig. Därför väljer vi nu att utveckla oss och gå över till en medlemssajt på internet och hoppas att medlemmarna ska uppskatta de förbättrade sökmöjligheter som profiler, egna väggar och fotoalbum innebär."

Dessutom knepigt med två uteslutande grupper. Ska jag som cyklar både och vara med i båda? Dessutom har jag bara ett "slaskkonto" för ansiktsboken (vill inte att Meta ska äga min data).

Jag använder normalt inte Facebook, men om jag tolkar det hela rätt så har det i de båda grupperna ovan bara varit två inlägg i respektive grupp under den här månaden. Något mer van ansiktsboksanvändare som kan bekräfta det? I så fall kan de inte anses som särskilt aktiva.

Har sökt medlemskap i båda grupperna. Återstår om den besvaras och om det är någon aktivitet på sidorna. Vore jättetråkigt om så inte vore fallet.

Jag känner (till) personen som startat siten och grupperna. En kort sammanfattning är väl att personen gillar att starta upp projekt men uthålligheten är nära noll.
Kan även fortsätta att berätta lite mer..
Samma person valdes in som ordförande i vår lokala cykelklubb för några år sedan. Under verksamhetsåret gjorde hon absolut ingenting och klubbens träningar hade färre och färre deltagare (förutom barn/ungdomsgruppen). Innan påföljande årsmöte hade personen kontaktat förbundet och skaffat instruktion om hur hon skulle gå tillväga för att lägga ner klubben vid årsmötet.

Som tur var tog jag och en till tag i det och kuppade årsmötet och fick till en ny styrelse och klubben lever vidare. (Jag skriver inte för att framhålla mig själv)

Kan även fortsätta att berätta lite mer..
Samma person valdes in som ordförande i vår lokala cykelklubb för några år sedan. Under verksamhetsåret gjorde hon absolut ingenting och klubbens träningar hade färre och färre deltagare (förutom barn/ungdomsgruppen). Innan påföljande årsmöte hade personen kontaktat förbundet och skaffat instruktion om hur hon skulle gå tillväga för att lägga ner klubben vid årsmötet.

Som tur var tog jag och en till tag i det och kuppade årsmötet och fick till en ny styrelse och klubben lever vidare. (Jag skriver inte för att framhålla mig själv)

Det verkar som att både Singelklingan och Facebookgrupperna kan gå ett liknande öde till mötes, dvs bristen på kontinuitet tar död på de goda idéerna.

Om det är manliga singlar du söker så är nog Happy fullt av villiga gubbar, fast dom hänger nog hellre vid skärmen än cyklar förstås?

Tillbaka
Topp