SingletrackWorld pusher sökes

mikal

Aktiv medlem
Ohoj!
Jag upptäckte till min fasa idag att de håller på att bygga om min lokala leverantör av STW, Presstopbutiken på Drottninggatan(GBG), till en Pressbyrån. Jag har därför inte lyckats få tag på senaste numret. Finns det någon vänlig själ som kan upplysa mig om var jag kan köpa den i Gbg, alternativt köpa ut ett ex i valfri stad och skicka? Jag börjar redan få abstinensskakningar, och de gamla numren är lästa till urlakningsgrad lik en gammal tepåse. Jälp!
/mikal

Ajdå... inget bra alls vi behöver en press-stop i GBG.. Ja det får väl bli nätet i fortsättningen då.

http://www.press-stop.se/kiosken/

Edit: Kolla även pressbyrån i Nils Ericssons terminalen, den som heter choklad eller något sådant...

/Petter

Senast redigerad av en moderator:
Ohoj igen!
I min desperation irrade jag runt hela centalstationen men det mest spännande jag lyckades hitta på Chocolat var Hemmets veckotidning. Jag är livrädd för att Drottninggatanbutiken skall bli likadan som Chokovarianten på Pressbyrån. Nåväl, framtida beroende är säkrat genom en prenumeration, men skall jag verkligen kunna stå ut till den 25 november(då butiken skall öppna igen) innan jag förhoppningsvis får läsa nummer 17? STW finns förresten inte med på Presstops hemsida. Eller? Betyder det att den inte skall finnas i sortimentet egentligen? Jälp!
/mikal

Mikal, det går alldeles utmärkt att beställa "lösnummer" direkt från Singletrackworlds hemsida. Det gjorde jag innan jag började prenumerera, kostnaden är dessutom mindre(inkl frakt hem i brevlådan) än om du köper tidningen hos Presstopp/Pressbyrån. Så egentligen behöver du inte oroa dig för den butiken mer... ;-)

/Leo

Ohoj igen igen!
Jag trodde att det bara gick att beställa baknummer (hm, kan man verkligen skriva så?) från hemsidan, men det senaste kanske dyker upp där så småningom. Hoppas, hoppas! Tack för alla lugnande ord iallafall.
/mikal

Tillbaka
Topp