Siroko glasögon

Siroko glasögon
Jag har ett par K3S som jag använt nåt år. Funkar bra, Kan bli lite problem med imma när man stannar vid rödljus och är varm och svettig. Men det får jag på alla glasögon.

Siroko glasögon
Jag har ett par K3S som jag använt nåt år. Funkar bra, Kan bli lite problem med imma när man stannar vid rödljus och är varm och svettig. Men det får jag på alla glasögon.
Ok, det låter bra, ja precis det är svår att undgå. Ähh får nog ta å lägga en beställning, det är ju inga pengar å snacka om!

Siroko glasögon
Jag har ett par. Det är det sämsta jag lagt pengar på. Kollar man runt på nätet så är jag inte ensam om att tycka så, även om inte alla gör det. Jag fick rabatt på rabatt och slog till slut till på ett par. De är ju snygga. Men linsen har en konstig blå färg vilket gör att allting flyter ihop. Dessutom så bländas man mer än utan och alla andra glasögon jag provat. Jag har provat att cykla i dem och det gör jag inte om. Några gånger har jag provat dem och tänkt att de inte kan vara så dåliga som jag kommer ihåg dem. Men varje gång jag gör ett försök att använda dem så är det samma skit.

Siroko glasögon
Jag har ett par. Det är det sämsta jag lagt pengar på. Kollar man runt på nätet så är jag inte ensam om att tycka så, även om inte alla gör det. Jag fick rabatt på rabatt och slog till slut till på ett par. De är ju snygga. Men linsen har en konstig blå färg vilket gör att allting flyter ihop. Dessutom så bländas man mer än utan och alla andra glasögon jag provat. Jag har provat att cykla i dem och det gör jag inte om. Några gånger har jag provat dem och tänkt att de inte kan vara så dåliga som jag kommer ihåg dem. Men varje gång jag gör ett försök att använda dem så är det samma skit.
Har du provat med andra linser?

Siroko glasögon
Ok, fasiken va surt, ja du verkar inte vara ensam om att tycka så, de har ju som sagt fått jäkligt blandade omdömen. Priset gör ju att man ändå blir sugen på att testa, som du säger, de är ju snygga.

Siroko glasögon
Anses av internet att vara rent kinaskräp. Fått mest dåliga recensioner så jag undvek köp och harvar vidare med mina Oakley. Köpte iofs ett par från ekoi också.

Dom har haft utförsäljning typ 5 månader enligt deras ständiga reklam... Funktionen är säkert helt ok dock.

Siroko glasögon
Har du provat med andra linser?
Nej det har jag inte. När jag blev besviken på mina så började jag googla runt för att se om fler hade problemet, och et var det ju. Men det som också då framgick, även från Siroko, var att alla glasögon de hade kom med samma lins fast i lite olika färger. Att de marknadsför glasögonen som specifika för varje sport genom det namn de har är alltså vilseledande. Nu var det två år sedan jag köpte mina glasögon och man kan ju hoppas att de sedan dess har blivit bättre.

Siroko glasögon
Jg köpte ett par Africa med fotokroma linser. De passade inte alls mitt ansikte så jag gav dem til sambon.
Hon gillar dem säger hon men jag märkte direkt att kvaliten är som billigt skräp.

Tillbaka
Topp