Ska man strunta i hydraliskabromsar?
Hej.
Håller på att planera ett inköp en hybrid.
Jag ska endast cykla till o från jobbet 10 km enkel. Ibland kommer det sitta en barnstol eller cykelvagn bakom cykeln. Vi har en jävligt brant backe i närheten, eller det är enda backen som finns. Utifrån allt jag läst här så bör man satsa på hydraliska bromsar om man ska köra med vagn o liknande.
Så idag var ja ute och gjorde ett besök hos en handlare nära mig.
Hittade Zektor 3 2012 till nedsatt pris. Typ 6000 kr.Testade och tyckte att det var en intressant åktur.
Så nu sitter ja o vrider mitt huvud.
Varför är det ingen som skriver något om zektor 3, eller zektor överhuvudtaget? Är det mest skit?
Kan man strunta i hydralbromsarna? Det finns ju mekaniska på den.
Samt om ja nu skippar hydralbroms! Så kanske det finns något annat som är bättre?
Provade en scott metrix 40 också men gillade zektorn bättre.
Kan de vara läge att slå till på en nikishi comp 2012 för 4595 hos hagacykel?
Har max 7000 kr till mitt förfogande. O då behöver det nog ingå skärmar.
Ska man hålla fast vid hydraliska bromsar?
Håller på att planera ett inköp en hybrid.
Jag ska endast cykla till o från jobbet 10 km enkel. Ibland kommer det sitta en barnstol eller cykelvagn bakom cykeln. Vi har en jävligt brant backe i närheten, eller det är enda backen som finns. Utifrån allt jag läst här så bör man satsa på hydraliska bromsar om man ska köra med vagn o liknande.
Så idag var ja ute och gjorde ett besök hos en handlare nära mig.
Hittade Zektor 3 2012 till nedsatt pris. Typ 6000 kr.Testade och tyckte att det var en intressant åktur.
Så nu sitter ja o vrider mitt huvud.
Varför är det ingen som skriver något om zektor 3, eller zektor överhuvudtaget? Är det mest skit?
Kan man strunta i hydralbromsarna? Det finns ju mekaniska på den.
Samt om ja nu skippar hydralbroms! Så kanske det finns något annat som är bättre?
Provade en scott metrix 40 också men gillade zektorn bättre.
Kan de vara läge att slå till på en nikishi comp 2012 för 4595 hos hagacykel?
Har max 7000 kr till mitt förfogande. O då behöver det nog ingå skärmar.
Ska man hålla fast vid hydraliska bromsar?