Kändes helt naturligt att regga mig när jag började besöka Happy och det var inget hinder som jag upplevde det utan gick smidigt, så jag håller på en reggning för att få starta trådar, men att läsa och göra inlägg i pågående trådar ska gå bra då man ju måste få bilda sig en uppfattning om forumet innan man går in i det sas.
Leo har en bra åsikt om anonymitetsgrad, den vore bra ihop med reggning för att hålla borta vissa oönskade sabotörer.
Dock saknar jag två saker som jag vet är känsliga på detta fria och omodererade forum, men Jomper bad om åsikter och motiveringar och jag tycker så här och står för det.
Först en blockeringsfunktion så att man slipper inlägg från medlemmar som man själv valt att slippa, för handen på hjärtat alla har vi någon/några vars inlägg vi aldrig läser och gärna skulle slippa se överhuvudtaget!!
Det andra är en anmälfunktion för just såna fall som orsakade Jomper att starta denna tråd och fråga så här, det är omänskligt att begära att moderatorerna ska hinna kolla allt, så vi alla kan hjälpa till, men det är så klart moderatorn som tar beslutet om inlägget är utanför det accepterade eller inte, vi ger bara lite tips om sånt som verkar fel eller tveksamt, precis som alla goda medborgare bör göra i verkliga livet också!
Bosse