Skäggförbud i proffsklungan!
C-dale sa:Är sport vlaanderen ett damlag? I så fall stöttar jag dem till 100%.
Skägg är ju obligatoriska i slutspel, så det borde väl gälla i Vueltan o VM för cyklister då.
När fan blev cykling ett spel?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
C-dale sa:Är sport vlaanderen ett damlag? I så fall stöttar jag dem till 100%.
Skägg är ju obligatoriska i slutspel, så det borde väl gälla i Vueltan o VM för cyklister då.
Ja. Mycket underhållande! :-)?GoranS sa:Denna tråd dra verkligen till sig klatschiga one-liners av mycket tveksam sanningshalt.
Konkret sa:C-dale sa:Är sport vlaanderen ett damlag? I så fall stöttar jag dem till 100%.
När fan blev cykling ett spel?
+1 på den!rejser sa:J-kla söderhipsters förstör för oss som har haft skägg i 20 år.
.
+1 på den.Drosa sa:Om jag själv fick driva ett proffslag så skulle jag förbjuda långa strumpor som är den vidrigaste styggelse som finns inom cykelsporten. Så grymt fult. Det är väl inte bollsparkare som är ute och trampar? Långa strumpor och aplurviga ben kan man hålla på gräsplanen. Och det var väl den där jäkla dopade amerikanen som började med skiten. Tack för det din jäkel!
Drosa sa:Om jag själv fick driva ett proffslag så skulle jag förbjuda långa strumpor som är den vidrigaste styggelse som finns inom cykelsporten. Så grymt fult. Det är väl inte bollsparkare som är ute och trampar? Långa strumpor och aplurviga ben kan man hålla på gräsplanen. Och det var väl den där jäkla dopade amerikanen som började med skiten. Tack för det din jäkel!
+1Mashimaro sa:Alla som slår Sean Eadie i velodromen tillåts ha en åsikt.
GoranS sa:Ja, sån skäggväxt är inte naturlig.
AddeN sa:Octagon: Luktar skäggavund här.
iddqd sa:När blir mustasch obligatoriskt?
NXJ sa:Skägg är aldrig fel
Mvh/NXJ
26er sa:NXJ sa:Skägg är aldrig fel
Mvh/NXJ
FYYYY FAAAAAAAAN VA ÄCKLIGT. JAAAAA KRÄÄÄKS I HALSEN. RING 112 NÅN PLEASE!
Mvh/NXJ
fhloston sa:Dom kan väl raka av skägget med dom där vassa bromsskivorna?
Mvh/NXJ
Håller med. Vare sig håriga ben eller ett skäggigt ansikte är äckligt. Inte heller rakade ben eller rakade ansikten är som så äckliga.janolle sa:26er sa:NXJ sa:Skägg är aldrig fel
Mvh/NXJ
Lika äckligt som att köra landsväg med orakade ben!
Peter Jihde!? Snart föreslår väl någon Patrick "jag är så snygg att jag måste synas i rutan hela tiden" Ekwall också ...me.I.am sa:Skägg, inte skägg. Mustasch?
Det känns ganska förvirrat inom cykelvärlden idag. Vilsna själar som tröstlöst letar efter den bortflyende Goda smaken. Mitt förslag; UCI hyr in stilikonen Peter Jihde för att styra upp det hela.