Pepperagge
Medlem
Skryllerundan 2.0
Ok, det är dags att presentera skryllerundan 2.0. Jag var ute och tog några foton i dag, 25 grader varmt och skir grönska i bokskogarna. Rundan är en vidareutveckling av 1.0 med största skillnaden att passagen över till Måryd numera går via små, roliga och bitvis ganska tekniska stigar istället för dynghålet nere vid stugorna. En annan skillnad är nedförsbacken i Måryd som numera är roligare samt utan kor och stegar att ta sig över. Rundan är 17km lång och består mest av stig (max ca 2km grusväg/ridväg).
Min polare JT och jag ska försöka märka ut stigarna på ett bra sätt den kommande veckan (neongrön färg). Det vore bra om så många som möjligt testar rundan och kommer med förslag på förbättringar. Dessutom kan vissa passager må bra av lite extra slitage.
Jag måste ge mitt yngsta barn, Alva, lite kred. Under vårens föräldrarledighet har jag burit med henne ut i skogen. Hon har varit nöjd i vaket tillstånd lekandes med pinnar och sedan sovit gott i blåbärsriset då jag röjde stigarna från nedfallna träd, fälld sly mm.
Kontakta mig om ni vill ha GPX/KMZ-filen.
/P
Min polare JT och jag ska försöka märka ut stigarna på ett bra sätt den kommande veckan (neongrön färg). Det vore bra om så många som möjligt testar rundan och kommer med förslag på förbättringar. Dessutom kan vissa passager må bra av lite extra slitage.
Jag måste ge mitt yngsta barn, Alva, lite kred. Under vårens föräldrarledighet har jag burit med henne ut i skogen. Hon har varit nöjd i vaket tillstånd lekandes med pinnar och sedan sovit gott i blåbärsriset då jag röjde stigarna från nedfallna träd, fälld sly mm.
Kontakta mig om ni vill ha GPX/KMZ-filen.
/P
Bilagor
Senast ändrad: