S
softlan ultra
Guest
slöhjärnade cykelfetton
Men altså, hur många av alla inläggen på den här sajten är bara skit. töntiga komentarer på alla försök till vettiga inlägg. Har ni inget bättre för er än att sitta och skriva dynga? Om jag hade så mycket ledig tid skulle jag tillbringa den på det bästa sättet- hojjandes. Själv måste jag jobba heltid och extra för att kunna finansiera min träning och tävlande. Inte konstigt att man aldrig ser någon av er vare sig i skogen eller på tävlingar ni är väl ett gäng cyckelfetton som bara sitter på häcken och skryter och "snackar skit" om oss xc-svetton som verkligen tillbringar all ledig tid i skogen och på vägen. Ni skulle väl aldig ge er ut i ösregn eller kyla före att träna. Är det någong av er som ens har en mtb. Ni kanske bara är ute efter att snacka skit? Okej det är inte alla på den här sajten som är kass, inte alls men några få som gör en massa inlägg om samma skit hela tiden och bara måste få "göra sin röst hörd" i varje nytt ämne. Ut å kör med er så att ni får något vettigt att skriva om!