slöhjärnade cykelfetton

• Trådstartare Trådstartare softlan ultra
  • Start datum Start datum
slöhjärnade cykelfetton
=David skrev:
-------------------------------------------------------
> Så himla fint sagt. Jag älskar dig Ville!
>
> Mvh David
>
- happy konspiracy -

Hehe. jag jobbade verkligen på de orden...men tror du jag kanske kunde få det en aning mer pretantiöst??...

Tänkte fråga dig om tipps men så ville jag ju överaska dig bara sådär.

slöhjärnade cykelfetton
14e8363b.jpg

slöhjärnade cykelfetton
Det skulle kunna bli lite mer pretto med den här bilden om du väver in den snyggt.

ff681t.jpg

edit: Ett noll till lundatok.

Senast redigerad av en moderator:
slöhjärnade cykelfetton
Jaaa. detdär var ju en jättebra idé David. Men kan man få lite musik oxå...det skapar så härlig kännsla.

Annrs har jag nåra familjebilder jag tog i helgen som jag kanske kan ha nytta av...vad tror du?

04-team-america-thumb.jpg

B00098FLBG.03.LZZZZZZZ.jpg

teamamerica_1024.jpg

slöhjärnade cykelfetton
Du david.......................... Nu när jag tittar lite mer nogrant på bilerna. Vem är det igentligen som står i mitten av killarna på nedre bilden?.

?

slöhjärnade cykelfetton
Ja!. precis!!

Varför har du inte sagt något??. Det kunde ju jag sålt massa hemmabiogrejjer på genom att säga att dendär killen i filmen bor här bredvid...OCH JAG KÄNNER HONNOM!!!

slöhjärnade cykelfetton
Ville skrev:
> Och det är lite det jag tycker att hela denhär
> "integillaxc-svetto" grejjen handlar om. Att de
> tolkar inläggen på värsta möjliga sätt och tror
> att de inte är välkommna.

Jag är ett AM-fetto och missar din ironi i så fall Ville... Och vi har ju träffats flera gånger och jag tror iofs. inte att du anser XC-svetton som ovälkomna.

Även om du nu inte tycker lika, måste du tala om det varje gång då? Jag minns bara en svettotråd som fick passera utan att du påpekade att du inte gillar XC-svettande. Det var när du hade semester... Nu har jag iofs. inte läst speciellt mycket på happy senaste månaderna men ändå.

slöhjärnade cykelfetton
the_TnT skrev:
> Ville skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Och det är lite det jag tycker att hela
> denhär
> > "integillaxc-svetto" grejjen handlar om. Att
> de
> > tolkar inläggen på värsta möjliga sätt och
> tror
> > att de inte är välkommna.
>
> Jag är ett AM-fetto och missar din ironi i så fall
> Ville... Och vi har ju träffats flera gånger och
> jag tror iofs. inte att du anser XC-svetton som
> ovälkomna.

AM-fetto,...Den var ny:) Tror jag har missat den.

Ja, vi har ju träffats flera ggr, Vi har ju tom badat nakna tillsammans=). Så du vet nog vilken otroligt hyvens kille jag igentligen är. Ellerhur..HEHE

Och självklart tycker jag inte illa om alla som är xc-svetton. Jag har ju hojjat med fler av dem i skogen och inte tittar jag snett på dem för det.

> Även om du nu inte tycker lika, måste du tala om
> det varje gång då? Jag minns bara en svettotråd
> som fick passera utan att du påpekade att du inte
> gillar XC-svettande. Det var när du hade
> semester... Nu har jag iofs. inte läst speciellt
> mycket på happy senaste månaderna men ändå.

Här tycker jag faktiskt att du överdriver en ganska bra bit. Det är inte så att jag söker med lampa efter alla "xc-svetto" trådar och försöker ändra på dem. Se på tråden ifråga. Jag påpekar något i stil med att det är många som cyklar på bilden och att det kanske påverkar deltagarantalet att det inte ser så roligt ut. Visst. Jag skriver det på ett lite ironiskt sett. Men knappast elakt eller felaktigt. Skulle jag verkligen velat hacka på några xc-svetton hade jag nog rätt mycket att ta till med.

Loppet läggs ju uppenbarligen ner. Så kanske har jag mer rätt i mitt inlägg än vi båda anar. Sen postade jag ju en seriös fråga desutom i samma inlägg. Så vad är felet?

Det känns verkligen som den tråden bara var till för de som tyckte det var så himmla synd om att den läggs ner. Varför är det så farligt att prata om vad anledningen kan vara?.

slöhjärnade cykelfetton
Här kommer några trådar som jag skulle kunna relatera till xc-svetto som inte har förstörts.

Om ni inte påstår att rippas ironiska och faktiskt roliga inlägg ligger där för att förstöra.

OBS,...jag har inte läst alla:), bara ögnat lite snabbt...så jag kanse får äta upp det:)
http://happymtb.org/forum/read.php/1/317603
http://happymtb.org/forum/read.php/1/316442
http://happymtb.org/forum/read.php/1/316986
http://happymtb.org/forum/read.php/1/317184
http://happymtb.org/forum/read.php/1/311644

slöhjärnade cykelfetton
Ville skrev:
>
> Loppet läggs ju uppenbarligen ner. Så kanske har
> jag mer rätt i mitt inlägg än vi båda anar. Sen
> postade jag ju en seriös fråga desutom i samma
> inlägg. Så vad är felet?
>
Tror du pratar om den andra tråden nu, men Kjells tur läggs ju ner för att de inte kunnat rekrytera ny personal, inte pga att de inte hade tillräckligt med deltagare. Det hade du ju kunna läsa dig till om du nu var intresserad på riktigt... =D

slöhjärnade cykelfetton
Justus. Du har så rätt så rätt. Jag och tnt har tagit dethela till en annan nivå där vi flyttar oss mellan trådarna istället. ger en ganska skön upplevelse. borde testats:)

Och jag erkänner att jag inte hade läst att det var personalen som var problemet. Men varför kan man inte rekrytera personal?. Får de inte tillrcäkligt med pengar? tycker de inte att de är roligt att tså i skogen en dag. Jag tror att även du ganska snabbt kan hänvisa detta till deltagarantalet..:)

Och jag tycker fortfarande inte att mina rader är så xc-svettohatande?....Ni skulle höra mig när jag verkligen hatar någon=)

"När jag er öijers bild så blir jag verkligen förvånad för att de la ner den......, Hur mycket fick cyklitserna som ställde upp?"

Jag menar. hur många tror ni skulle välja en sådan bild att försöka marknadsföra sitt lopp? Bilden var inte bra.

slöhjärnade cykelfetton
Ville skrev:
> marknadsföra

Är det inte det som är hela grejjen med den där andra tråden? Att långloppsarrangörerna visar en otroligt gay sida av långloppen som får oss som inte provat att garva? Jag vill minnas hur bilderna på 08xc sidan har sett ut. Det är väl samma anledningar till att kidsen vill ha en busfreeridecykel istället för en lätt cykel av glas som ofta förknippas med hotpants för män som visar hela ballen?

slöhjärnade cykelfetton
Precis David. Allt är en ända stor konspiration. Det är igenligen alla tuffa freerajdtillverkare som fotograferar långloppen. Och eftersom de är fetto-svetton så orkar de inte gå ut i ksogen utan stannar på grusvägen för de vet att jufler sånna bilder de tar jufler omvandlingar från xc-svetton till fr-svetton kommer de göra.

Jag tror jag läste om någon veckoblaska som räknat på det. Och en ända grusvägsbild med 2 stycken hotpantsklädda xc-svetton räcker för att framställa ca 13,7 frirajdsvetton.

Konsperation av högsta kaliber skulle jag kalla det.

slöhjärnade cykelfetton
Ville skrev:
> AM-fetto,...Den var ny:) Tror jag har missat den.

Så vitt jag vet är det TBone som är pappa till den.

> Ja, vi har ju träffats flera ggr, Vi har ju tom
> badat nakna tillsammans=). Så du vet nog vilken
> otroligt hyvens kille jag igentligen är.
> Ellerhur..HEHE

Japp! Om man inte råkar vara groda då! ;)

> Här tycker jag faktiskt att du överdriver en ganska bra bit.

Mycket möjligt. Trådar med bilder på en tävlingsbana då? :)

> Varför är det så farligt att prata om vad anledningen kan vara?.

Inte dåligt alls, det kändes bara väldigt klyshigt med ännu ett inlägg från dig angående ännu en Långloppsbild. Inte omöjligt att jag överdriver nu med.

Har ingen lust att leta upp en massa trådar där du gnäller på Långloppsbanors tekniska karaktär, om än ironiskt. Men de finns där ute. Som sagt har jag inte läst så mycket av modern tid. Oh well.

slöhjärnade cykelfetton
Tror vi har rätt samförstårlig bild tnt. Dig går det ivf att diskutera med.

Och anledningen till att det blev rätt månag trådar med långloppsbilders komentarer var för att folk påstod att just på det loppet så orkade inte fotografen gå ut i skogen. Men jag tror det gällde tydligen alla lopp.:)

Ps:grodan och jagär vänner nu.

slöhjärnade cykelfetton
the_TnT skrev:
>
> det kändes bara väldigt klyshigt
> med ännu ett inlägg från dig angående ännu en
> Långloppsbild.

Jag tycker det är lite mysigt när man vet vilka som kommer att lägga in vilka bilder och vilka kommentarer i vilka trådar. Utan det skulle det inte bli lika happy.

Vad vore väl en hjälmtråd utan exakt samma argument uppradade av exakt samma användare som la in dom i den förra hjälmtråden tex? En north shore i hellas tråd utan Pers bild på den amerikanska "cykling förbjuden"-skylten och ett par tre på hans fru? Calle F´s.. Ja alla hans inlägg håller ju en bestämd kurs.

Det är ju det som gör oss till dom vi är och ingen, jag säger INGEN ska tala om för oss att vi inte får göra vår röst hörd och inte duger som människor i den här gemenskapen!

fjj2xc.jpg

slöhjärnade cykelfetton
Ville skrev:
> folk påstod att just på det loppet så orkade inte
> fotografen gå ut i skogen. Men jag tror det gällde
> tydligen alla lopp.:)

Har du någon aning om hur enformigt det ät att gå efter en Långloppsbana? ;)

> Ps:grodan och jagär vänner nu.

LOL!

Fan, jag har nog inte garvat så mycket som den gången på mycket mycket länge! Helt absurt!

Å =David, jag visste att du skulle medla i den här diskussionen! ;) Bilden på kungaparet är inte heller direkt oväntad.

aae.jpg

slöhjärnade cykelfetton
=David skrev:
> Ville skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > marknadsföra
>
> Är det inte det som är hela grejjen med den där
> andra tråden? Att långloppsarrangörerna visar en
> otroligt gay sida av långloppen som får oss som
> inte provat att garva? Jag vill minnas hur
> bilderna på 08xc sidan har sett ut. Det är väl
> samma anledningar till att kidsen vill ha en
> busfreeridecykel istället för en lätt cykel av
> glas som ofta förknippas med hotpants för män som
> visar hela ballen?
>
> Mvh David
>
- happy konspiracy -

här har du! blir du sugen? =D

img37579qv.jpg

img38028do.jpg

slöhjärnade cykelfetton
Är de från nollåtta? Är det på roslagsleden mellan v-tuna och täby...Tycker nästan att jag känner igen mig.

Synd att inte fler fotografer årkar sig ut i skogen:)

slöhjärnade cykelfetton
Ville kan inte ens ha kollat på bilderna... Ganska uppenbart att i alla fall nummerlappen är från Falun.

Om du nu vill se bilder från tävlingar utan massa klungcykling på asfalt kan jag rekommendera den här länken: http://ettannatlopp.nu/mtbskolan/modules.php?name=coppermine&cat=11

Om jag inte räknat fel så är det i runda slängar 1000 bilder helt utan klungor, asfalt och annat o-mtb-aktigt. Men det är klart, det är ju inte från något långlopp så det kanske inte räknas :)

slöhjärnade cykelfetton
Mattias L skrev:
> Ville kan inte ens ha kollat på bilderna... Ganska
> uppenbart att i alla fall nummerlappen är från
> Falun.

Måste erkänna att jag kollar mer på naturen än på killar i hotpants,...Hade det varit tjejjer kanske jag hade haft större koll.=)

slöhjärnade cykelfetton
Mattias L skrev:
> Men det är klart, det är ju inte
> från något långlopp så det kanske inte räknas :)

Det är klart det inte gör. Vad har grumt macho xc med våra vanföreställningar om långlopp att göra egentligen?

Tillbaka
Topp