Snabb service!
På vägen hem från jobbet idag gick min bakväxel vajer av/lossnade whatever leeesmiserablesssss, kunde bara kör stor eller liten klinga.
Svängde förbi cykloteket i Täby och frågade om de kunde fixa. Fick beskedet att det kan ta ett tag men att jag borde ha den innan helgen.
Jaha... vad gör man, ingen tid att mecka själv. Det fick byta styrlinda när de ändå var där och pillade.
Tala om trevligt sms man fick 3 timmar senare, cykeln är klar :)
Favoritcykeln är frisk <3 och ville bara dela då jag tycker positiv feedback är viktig!
Svängde förbi cykloteket i Täby och frågade om de kunde fixa. Fick beskedet att det kan ta ett tag men att jag borde ha den innan helgen.
Jaha... vad gör man, ingen tid att mecka själv. Det fick byta styrlinda när de ändå var där och pillade.
Tala om trevligt sms man fick 3 timmar senare, cykeln är klar :)
Favoritcykeln är frisk <3 och ville bara dela då jag tycker positiv feedback är viktig!
