snabbt köpråd

Anubis

Ny medlem
snabbt köpråd
Senast ändrad:
snabbt köpråd
Crescenten känns inte kul alls i mitt tycke, är din budget låst så hade jag valt den andra. Jag fick en 29" Cube för 7000 på höstrea så det borde finnas fler alternativ. Storleksmässigt hade jag gått på 17" ramen om nu geometrin är ungefär där jag gissar att den är.

Smaken är som baken min 19" Cube var så kort i reach att jag satte på en lång styrtapp för att slippa sitta med styret i knät. Jag gillar att cykla utsträckt på mtb eftersom jag ändå är för feg när det blir stökigt.

snabbt köpråd
Bor i karlskoga:). Ska kika lite vad bike discount har att erbjuda också men jag skulle gärna vilja ha tryggheten att ha nära till bra service.

snabbt köpråd
Lite långt då :) men helt ok instegs cykel tycker jag, fastnar man för det så vill man kanske uppgradera men den duger gott :)

snabbt köpråd
Köp den som känns bäst, inom ett år kommer du ändå vilja byta upp dig om du fastnar. Hade jag varit dig hade jag åkt fram till lbsen, testat lite olika hojar och köpt den som känns bäst. Då får du dessutom hjälp med service och kringutrustning. Om Ghosten inte kändes bra då går den ju ba fett bort.

snabbt köpråd
Har du någon känsla för vad som är bra eller dåligt vid ett begköp så skulle jag med den budgeten kolla lite på k&s här på Happy och fråga efter råd utefter det.
Om du inte absolut vill ha en ny cykel.

Tillbaka
Topp