Hep
Aktiv medlem
Snickersindex upp 2% ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Turer... Ett 10-pack räcker väl knappt en halv runda.DBS sa:När det börjar kurra i magen...
Många viktiga händelser har inträffat under årens lopp såsom tillkomsten av nya standarder för cykelprodukter, maktkakor samt presidentval. Snickersindex verkar ändå ha planat ut och ligga stabilt sedan skandalen med storleksminskningen.
Nyss investerat i ett 10-pack (50 gram) för 39 kr på NetOnNet. Bra att ha inför sommarens kladdvarma turer i skogen.
johanlol sa:Turer... Ett 10-pack räcker väl knappt en halv runda.DBS sa:När det börjar kurra i magen...
Många viktiga händelser har inträffat under årens lopp såsom tillkomsten av nya standarder för cykelprodukter, maktkakor samt presidentval. Snickersindex verkar ändå ha planat ut och ligga stabilt sedan skandalen med storleksminskningen.
Nyss investerat i ett 10-pack (50 gram) för 39 kr på NetOnNet. Bra att ha inför sommarens kladdvarma turer i skogen.
me.I.am sa:johanlol sa:Turer... Ett 10-pack räcker väl knappt en halv runda.DBS sa:När det börjar kurra i magen...
? Mina tar slut innan rundan.
Säkert slutsålda på nolltid!nolltid sa:Ja jäklar i min lilla låda. EN krona stycket. Det måste vara all time low?
nolltid sa:Ja jäklar i min lilla låda. EN krona stycket. Det måste vara all time low?
Bertilsson sa:Bäst-före datumet vågade jag inte titta på.
Fuck. Inte den ekologiska varianten heller om man får gissa?Brando sa:Gott o billigt men dessvärre innerhåller Snickers m. PALMOLJA. :/
Hur dör rävarna av glukossirap?staine sa:Glukossirap är rävgift. Vanligt hederligt socker är mkt bättre.
åberg sa:Hur dör rävarna av glukossirap?staine sa:Glukossirap är rävgift. Vanligt hederligt socker är mkt bättre.
staine sa:åberg sa:Hur dör rävarna av glukossirap?staine sa:Glukossirap är rävgift. Vanligt hederligt socker är mkt bättre.
Fettkoma, typ :)
staine sa:Att undvika:
-Palmolja
-Glukossirap
Blir tyvärr inte mycket kvar. Och priset en del mer än 2% upp.
staine sa:Annars kan en banan samt fralla med leverpastej passa fint i ryggfickan.
Palmoljan är ju inte avsevärt sämre än nån annan värdelös och smaklös olja - för människokroppen i normala doser. Sen var det ju det därstaine sa:Att undvika:
-Palmolja
-Glukossirap
Hahaha typ som när man äter jordnötssmör enbart menar du? #ökenimunnenHenrik_E sa:Är det faktiskt någon som lyckas trycka i sig en Snickers när det är skarpt läge? Ju tröttare och mer i behov av sockret man är desto omöjligare att äta det där jävla kolavedträt.
Henrik_E sa:Är det faktiskt någon som lyckas trycka i sig en Snickers när det är skarpt läge? Ju tröttare och mer i behov av sockret man är desto omöjligare att äta det där jävla kolavedträt.
Henrik_E sa:Är det faktiskt någon som lyckas trycka i sig en Snickers när det är skarpt läge? Ju tröttare och mer i behov av sockret man är desto omöjligare att äta det där jävla kolavedträt.
Är det inte? Palmoljan i snickers är väl dessutom härdad. Nog tror jag att en kallpressad rapsolja är bättre för maskineriet än den där härdade palmoljan.roskai sa:Palmoljan är ju inte avsevärt sämre än nån annan värdelös och smaklös olja - för människokroppen i normala doser!!staine sa:Att undvika:
-Palmolja
-Glukossirap
Varför?Cannondale jekyl 1000 sa:Nog tror jag att en kallpressad rapsolja är bättre för maskineriet än den där härdade palmoljan.
Specifikt i snickersfallet för att den innehåller Transfetter. Om fettet vore helt härdat vore det mindre skadligt.åberg sa:Varför?Cannondale jekyl 1000 sa:Nog tror jag att en kallpressad rapsolja är bättre för maskineriet än den där härdade palmoljan.