Snickersindex upp 2% ?

Snickersindex upp 2% ?
När det börjar kurra i magen...
Många viktiga händelser har inträffat under årens lopp såsom tillkomsten av nya standarder för cykelprodukter, maktkakor samt presidentval. Snickersindex verkar ändå ha planat ut och ligga stabilt sedan skandalen med storleksminskningen.

Nyss investerat i ett 10-pack (50 gram) för 39 kr på NetOnNet. Bra att ha inför sommarens kladdvarma turer i skogen.

Snickersindex upp 2% ?
DBS sa:
Många viktiga händelser har inträffat under årens lopp såsom tillkomsten av nya standarder för cykelprodukter, maktkakor samt presidentval. Snickersindex verkar ändå ha planat ut och ligga stabilt sedan skandalen med storleksminskningen.

Nyss investerat i ett 10-pack (50 gram) för 39 kr på NetOnNet. Bra att ha inför sommarens kladdvarma turer i skogen.
Turer... Ett 10-pack räcker väl knappt en halv runda.

Snickersindex upp 2% ?
johanlol sa:
DBS sa:

? Mina tar slut innan rundan.

Snickersindex upp 2% ?
me.I.am sa:
johanlol sa:
DBS sa:

? Mina tar slut innan rundan.

Rundan kanske är turen hem från affären?

Snickersindex upp 2% ?
Lågprisvaruhuset Dollarstore verkar köra 30kr som ordinarie pris för 10-pack. Och det är riktiga Snickers, inga fulkopior.

Snickersindex upp 2% ?
snickers.png

(Matsmart)

Snickersindex upp 2% ?
nolltid sa:
Ja jäklar i min lilla låda. EN krona stycket. Det måste vara all time low?

Inte bara det, för det är ett 3-pack för 1 krona. :) Det ska komma ett paket om 2-5 arbetsdagar, får väl se vad det innehåller. Fast man fick bara köpa 2 paket. Bäst-före datumet vågade jag inte titta på.

Snickersindex upp 2% ?
Man blir inte alls sugen av denna tråden...

3x50g för 1kr är riktigt bra pris.
Sen får man bara beställa 2st 3 pack och frakten är på minst 49kr om man inte bor i närheten av Matsmarts lager i Katrineholm.
Så man måste beställa mer/annat för att det ska vara värt det (vilket är vad de vill).

Snickersindex upp 2% ?
Cykelmånaden mars är snart här, då inte bara hankatter råmar, utan också landsvägsnötare tar fram sina räsrar. Då passar Ö&B på att sälja tiopack Snickers 50 gram för 29 pix, så att den som tömde sitt lager inför vinteridet kan fylla på igen.
Gäller till 28/2 och den som är less på smaken kan variera med Twix eller … Mars.

Snickersindex upp 2% ?
Om man äter godis, varför vill man då undvika glukossirap? Trodde poängen med en Snickers var att höja blodsocker snabbt? Är det något i tillverkningsprocessen som gör den skadlig för miljön (vilket ju är varför man undviker palmolja)?

Snickersindex upp 2% ?
Köpte ett stöörre parti på ett Netto-Fetto med dottern för några år sedan, på den tiden då barnen ansåg att päronen var pinsamma om samtal uppstod. Den unga tjejen i kassan: "Aha, en cykelpappa, kul. Min syster cyklade till Italien och åt massor med Snickers". Om jag inte hade varit en gift trebarnspappa med hund... Sonen snodde fö alla mina Snickers och jag slutade nästan att äta men i samband med vinterträningen är det gott.

Snickersindex upp 2% ?
staine sa:
Att undvika:
-Palmolja
-Glukossirap
Blir tyvärr inte mycket kvar. Och priset en del mer än 2% upp.

Men herregud.
Guden Rune Larsson har ju löst detta.
Rune Larsson har brukat allvar ändå sedan 1956.
Inget ont om makt-kakorna men makt-kakorna har inte löst det Rune har gjort.

Jag tror fanimej skiten från Runes kakor är bättre än snickers.

Snickersindex upp 2% ?
staine sa:
Att undvika:
-Palmolja
-Glukossirap
Palmoljan är ju inte avsevärt sämre än nån annan värdelös och smaklös olja - för människokroppen i normala doser. Sen var det ju det där
med regnskogen också... den lilla detaljen så att säga. En större fråga är om snickers är tillåtet i OS? VAD SÄGER UCI?!?!!

Snickersindex upp 2% ?
Är det faktiskt någon som lyckas trycka i sig en Snickers när det är skarpt läge? Ju tröttare och mer i behov av sockret man är desto omöjligare att äta det där jävla kolavedträt.

Snickersindex upp 2% ?
Henrik_E sa:
Är det faktiskt någon som lyckas trycka i sig en Snickers när det är skarpt läge? Ju tröttare och mer i behov av sockret man är desto omöjligare att äta det där jävla kolavedträt.
Hahaha typ som när man äter jordnötssmör enbart menar du? #ökenimunnen

Snickersindex upp 2% ?
Henrik_E sa:

Har man haft den i en cykelväska och temperaturen ligger runt 4 grader – då får man fan kämpa ordentligt.

Snickersindex upp 2% ?
Henrik_E sa:

Det är svårt, det kan intygas. Både kletigt och svårtuggat med andan i halsen.
Snickers fungerar bäst på fikat, tillsammans med kaffe och en stor köttbullemacka.

Snickersindex upp 2% ?
Den här tråden fick mig att skanna den lokala ICA efter deras Snickerskopia, Supernötig, mellan jobb och sopinningpass igår. Nä, dom har slutat ha den hemma på "min" "lilla" supermarket. Fick bli "3 för 15" original istället.

Snickersindex upp 2% ?
roskai sa:
staine sa:
Att undvika:
-Palmolja
-Glukossirap
Palmoljan är ju inte avsevärt sämre än nån annan värdelös och smaklös olja - för människokroppen i normala doser!!
Är det inte? Palmoljan i snickers är väl dessutom härdad. Nog tror jag att en kallpressad rapsolja är bättre för maskineriet än den där härdade palmoljan.

Tillbaka
Topp