Snodda cyklar på blocket?

Oskar skrev:
-------------------------------------------------------

> > Inser nu i efterhand att jag kanske kunde ha
> fått
> > ut någon tusenlapp till.
> > Men nu gjorde jag kanske någon glad istället!
> >
> > Mvh Ragge
>
>
> Vad hände? Sålde du en jättefin 80-tals
> Pinarello med hel Campagnologrupp för 3000
> spänn?

Han sålde en Scale 35 från 2008 som såg jättefin ut, och han sålde den för billigt. Aja baja på det! Dyrt skall det vara, annars är det nåt lurt! :-)

Edit: Eftersom tråden inte längre är komplett så bör jag tillägga att han som gjorde "övertrampet" med Ragges hoj bad om ursäkt ordentligt och sen försvann text och bilder.

Senast ändrad:
någon blev jävligt ledsen då denne kostat på ett alfine dynamonav som inte är standard.. men SUB-klibban är kvar på fälgen, så han har nog tillochmed fått framhjulet omekrat med nytt nav --> obilligt..
Hade jag kostat på sådana ingrepp på min hoj. hade det definitivt nämnts i annonsen..
Tomas har bytt nr.. btw

3700 är föööör billigt..
filename=Scott+sub+10+KANONPRIS+%7C+Stockholm+%7C+Blocket.jpg

Senast ändrad:
Den magiska sökningen på blocket är alltså:
'Kvitto finnes via leg'

finns det några fler formuleringar för att hitta fynd på blocket ?

/devlin

Kan vi inte sluta vara så korrekta nån gång och få stopp på detta? Det är helt klart tillräckligt komprometterande för att en polisundersökning är på sin plats.

mf skrev:
-------------------------------------------------------
> Ser ut som en lånad bild från
> http://www.buzzillions.com/reviews/unisex-scott-us
> a-sub-10-bike-2011-reviews
> Vidarebefodrat till en kille som saknar sin SUB10
> sen i måndags...

Ja blir jag bara inte lite tvivlare på denne Tomas som inte ens har rätt bild på sin hoj, utan har lånat en annans hojbild och inte ens berättar det. Förövrigt inte så förtroendeingivande med annonser på blocket med formuleringen "Inte min hoj på bilden men en lånad bild på en likadan hoj."

Pratade med killen som saknade sin SUB10, han hade varit och kollat på blocket cykeln. Cykeln var i storlek small inte large som i annonsen. Annonsen är förövrigt ändrad till small och prissänkt nu.
Var inte hans cykel dock.

Jag mailade blocket tidigare om samma kille. När jag såg den här tråden drog jag iväg ett till mer kritiskt mail. Fick följande svar:

Hej,

Tack för din anmälan.

Vi ska titta närmare på denna annonsör för att bekräfta dina uppgifter. Vi
återkommer till dig om vi skulle behöva mer information.

Med vänliga hälsningar,

Namn - Blocket.se Kundsäkerhetscenter

Tillbaka
Topp