Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Norlin skrev:
-------------------------------------------------------
> Det finns inga snygga cykelhjälmar, vissa är
> bara mindre fula...
>
Instämmer. hade med min yngste son när jag kollade på hjälmar och han garvade rått för varje kruka jag tog på mig. Köpte den som kändes skönast, i vredesmod.
Alltså - jag har kollat in Rayan Leech's film Crux och han verkar köra med hjälm typ "skate" som jag har sett i sportaffärerna och som ser vettig ut. Ingen banan och heller ingen kruka.
Billiga hjälmar hittar man hos http://www.chainreactioncycles.com/ det finns många att välja mellan. Men beställ inget utan att veta vilken storlek du ska ha, passformen på hjälmen är viktig.
rayy skrev:
-------------------------------------------------------
> Bell Ghisallo. Billigare än Sweep R men lika
> snygg enligt mig.
> Giro XEN, snygg som få.
Just det, Giro Xen i svart, fast utan skärmen. Det är den snyggaste jag sett.
Snygg hjälm? Skämtar du? En cykelhjälm är inte snygg helt enkelt. Men cykelbyxor är ännu värre! Speciellt de med hängslen på.... Jag var tvungen att få riktigt jäkla ont i häcken innan jag köpte mig ett par(utan hängslen!)
Så be inte om det omöjliga, cykelkäder är FULA. Köp en hjälm som är funktionell istället.
Tur att cyklarna är snygga......
Man vänjer sig men visst kan vissa hjälmar se ok ut. Fast ibland är det ju bäst att låta funktion gå före form även om det är trevligast att förena dem. Jag har dock vant mig och kör Lycra och hjälm fullt ut utan att skämmas :)
edit: börjar bli ordblind, kan ha att göra med att jag har suttit och granskat exjobbsrapporter hela dagen..... :)
Cyklar, cykelskor, cykelkläder, cyklister (!) och cykelhjälmar av modernt snitt är jättesnygga. Mycket attraktiva! Bell Sweep R, Bell Delirium, Giro Monza, Bell Ghisallo och Giro Animas, för att nämna några av de allra finaste!