BJS
Aktiv medlem
Snygga Hojar!!
Vernersson sa:Smaken är som baken.
Personligen så var min första tanke "Ringaren i Notre Dame"
Oki, jag förstår tanken, men jag tyckte kombon av färger och detaljer ser nice ut - ser snabb ut!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vernersson sa:Smaken är som baken.
Personligen så var min första tanke "Ringaren i Notre Dame"
Inga cyklar är snygga i storlek 64 eller vad det där nu är :)Bengt-re sa:Trek kan ju!
marr sa:Pfaff sa:marr sa:LesGrossman sa:Bengt-re sa:LesGrossman sa:fuchs sa:
Ser hyyyyyyfsat lätt ut :)!
23mm däck i skogen....
Jag tämligen säker på att fuchs inte kör i skogen med den.. skulle vara intressant att få veta vad den väger.
3,7kg har jag för mig. Kolla tråden för räsercyklar under 6kg. Där finns mycket info om den :)
Med full vattenflaska!? Nu blev jag imponerad! :D
Hahaha, de tror jag inte däremot :p
erik h sa:Den här förbannade Spookyn alltså.
Kan inte sluta tänka på den.
Finns i helguld också. Wicked.
larsaw sa:
Badass!!
Kör så det ryker :)
Skogling sa:Är den där snygg? ?
ceel sa:Skogling sa:Är den där snygg? ?
Som konstverk tycker jag det.
Som cykel hade jag dock inte velat ha den mellan benen. Därav vägg-önskemålet. :)
Bengt-re sa:ceel sa:Skogling sa:Är den där snygg? ?
Som konstverk tycker jag det.
Som cykel hade jag dock inte velat ha den mellan benen. Därav vägg-önskemålet. :)
Ser man ut så mellan benen bör man söka en urolog akut.
ceel sa:Skogling sa:Är den där snygg? ?
Som konstverk tycker jag det.
Som cykel hade jag dock inte velat ha den mellan benen. Därav vägg-önskemålet. :)
xyklisten sa:Bättre än så här blir det inte
xyklisten sa:Bättre än så här blir det inte
Jag håller helt med, du låter vettig du ? Så jag drar upp denna gamla dammiga tråden igenDåligt tryck i denna tråden tycker jag
Det är fantastiskt vad olika man kan tycka. Den kanske ser bättre ut från andra vinklar men bilden ovan gör ingenting för mig.Visa bilaga 837667
Laget one aero titanium , hyperdyr men skitsnygg från en som (nästan) bara kollar in mtbs![]()