Förlåt att jag svarar så sent men jag cyklade och när det är cirka sju minusgrader är det för kallt för att svara/skriva på mobilen, det kan ju bara utan handskar. Och mobilens batteri frös förstås, som vanligt.
Det är förresten jättevackert nu i skogen; fullmåne, ingen vind, lite snö och is, såg några rådjur, en räv som var inte alls rädd för mig, många svanar som ropade att dem skulle flyga till Afrika .. härligt, jag älskar skogen. Och har trampat mig tom just nu, mycket bra när man känner sig arg, ledsen, förvirrat eller kort sagt som en människa.
Ska försöka svara nu så hoppas min svenska är inte för dåligt och att jag inte har tappat alla ord i skogen.
Tack för svar och stöd, fint att läsa :) Och jo, jag gnällde och gnydde, tyckte synd om migsjälv och blåste allt värre än det var. Men ändå, jag vägrar fortfarande att vara sveriges mest kända fatrafter. Jag struntar i orden, stickar upp långfingret till dem, räckar lång näsa och vill bara försöka göra vad jär är bäst i: att vara migsjälv. Barnsligt ja, men också det struntar jag i. Lätt som fan.
Vet bara inte hur jag kan vifta bort uppmärksamheten som man får med en fattie plus packraft, framförallt som blond kvinna, som är dessutom single. Fattien och Happyraft drar mer uppmärksamhet än stora tuttar, och det säger ju mycket. Så tipset till kvinnor som är sökande: skaffa dig en fatbike och packraft och killarna står i kön ;)
Kanske jag ska bara skriva några RR i framtiden, lite tråkigt för det är ju inte live och egentligen tycker jag inte om RR (cyklade från A till B, det regnade, solen sken, tältade, köpte mat, fotade allt jag såg och nu är jag tyvärr hem igen). Fan vad tråkigt, vet inte om jag orkar.
kais01 sa:
en fördel med det här landet är att även människor som är kända blir bemötta i stort som vanligt folk; i umgänge, i affärer och på gator och torg.
Jo, plus man får gratis stalkers. Vet inte om nån här har fått en stalker nån gång, eller ännu roligare, flera stalkers? Bara för att man tror att du är intressant? Jo, fatbikers är ju jätteintressanta och cool som fan, men vafan, om dem säger 'nej, tack, jag är inte intresserat i dig' då är det ju NEJ. Inte så svårt, eller hur.
Har fått en gång en jättejävla online-stalker, alltså värre än de vanliga stalkers. Han trodde han var kär i mig (jag är ju mycket intressant med en fat Pugsley) och när jag sa att jag var inte intresserat, skickade han varje dag mejl/pm, ibland mer än 100 gånger perdag. Patetisk, trist, tröttsamt och inte alls lönande för jag svarade inte. Moderaterna kunde inte göra nåt för han skickade varje gång med en annan/ny IP-adress. Jo, de blockerade honom många gånger men då var det ju för sent. De anmälde honom till polisen men de kunde inte heller göra nåt mot online-terror. Stalkern hotade mig, han sa han älskade mig men ändå skulle han slå ihjäll mig, bränna ner mitt hus och göra andra roliga saker. Men lyckligtvis visste han inte var jag bodde, jo, i ett litet rött torp nånstans i skogen i Sverige.
Det enda vad hjälper mot en stalker är att ignorera honom (polisens tips). Det tar tid, kostar mycket energi (man blir ledsen, arg, trött) och efter ett år (ETT ÅR!) slutade han stalka mig. Jävla idiot.
Så mycket roligt, att vara pyttelite och långt ifrån 1promille känd ;)
Finns där en stalker-tråd på Happy? Med smarta och roliga tips/svar, eller med tips hur man får en stalker om man önskar en? Jo, att försöka vara en cool fatrafter men DET är ju inte lätt ;) Finns också kvinnor som skickar kärleksbrev till okända förbrytare i fängelset, som Marc Dutroux, han 'begravdes' under kärleksbrev. Konstigt eller hur?
oj, många skrivfel .. förlåt .. men klockan är ju sent och jag är jävlatrött. Bra ursäkt, eller hur?