TorakP sa:
Yonna er den beste golfmek som finns! ?
:)
TorakP sa:
Yonna sa:
TorakP sa:
Fyfan Yonna, dine Flickr fotoalbum! Flickr är for professionelle fotografer og du har 10 album med text: "Album under construction", "Album kommer!" "Work in progress", "Under construuuuuction!" "Vafaaaan, också under construction? Yup :)" "Japp, samma sak .."
Og bara 8 bilder fra Norge o Senja? Shame on you, crazy lazy girl! :p
Hmmm, behöver du säga så hård sanningen, och då också här i tråden var alla kan läsa? Vill hellre ha beröm och kramar och pussar :)
Fantastiska bilder Yonna, vil gerne se flere, her og på Flickr! ? ?
Egentligen har jag Flickr inte för mig själv, men bara för kompisar. De lyckades pressa mig så att jag lovade att öppna en account och posta varje månad några bilder. Så då får man göra detta .. och jösses vad jobbigt det är. De krävde nämligen inte bara fatbike- och packraftbilder, nejnej, dem ville också bilderna av mig, barn, husdjur, huset, trädgård, bilar och allt möjligt privatskit. De privata bilderna är förstås inte offentlig/publik (fördel att ha Flickr att man kan välja vilka bilder nån kan se) så det ser ut som om jag har bara tråkiga fatbike-albums men så är det inte. Jävla mycket jobb alltså.
Att jag lovade öppna en Flickr account var mitt egna fel, jag gjorde nåt dumt och då får man böta för det. Jag ramlade nämligen en gång lite alvarlig med fatbiken i jättekallt 25minusgrader (typ liten 'lavin' som tog fattien och mig med sig, vi landade med en smäll på sjön, gick igenom, lyckades komma ut, var helt sönderslagen, kunde inte cykla längre, frös nästan ihjäl, hade ingen mobiltäckning, cykel/panlampor var sönder, det var mörkt som fan, mitt i ingenstans etc etc) och mina kompisar blev helt galna när de hörde detta.
Stackars jag låg i sängen, blåslågen kropp, ömma revben, köldskador på kinder, läppar, tjocka ögon, händerna var tjock med förband .. men dem glodde bara på mig och tjatade så att huvudvärket blev ännu värre. Jo de älskade mig, jo jag var en envis idiot, jo de var sjuk av oro, jo de vill inte att jag dör, jo jag skulle aldrig göra igen, jo jag ska göra allt dem vill, jo jag skulle posta alla mina bilder på en fotosite och lovade ännu mer vad jag inte gärna vill berätta i den här tråden.
Så nu har jag en Flickr account och några albums jag får fylla i med bilder men eftersom jag cyklar så mycket hinner jag aldrig komma ikapp (bra ursäkt, eller hur?). Men jag gör mitt bästa :)