Kom du iväg på EDT nu i april eller blir det i slutet av sommaren eller som du skriver nästa år?
Det är alltid kul/intressant att höra om dina äventyr.
Vad det än blir framöver önskar jag dig ett stort lycka till och trevlig resa!
Tack för snälla inlägget :)
Nää, det blir ingen EDT just nu för det tog för långt tid innan Big Bro hjul var färdiga. Och vill först testa cykeln innan jag ska på en så lång resa. Så kanske det blir EDT i augusti eller nästa år.
Våren och sommaren som kommer tänkte jag cykla världen runt i Sverige, typ. Lite jobbigt bara att klura ut rutten, man vill ju inte missa ett land eller stad. Har hittills nu cirka 90 länder, städer mm och det är bara början. ?
Ska kanske starta en ny tråd och fråga lite hjälp för det är inte lätt att göra.
Men jag är nästan aldrig längre online. Har mycket andra grejer att göra, jag är någon som alltid ha några projekt som måste göras. Och har också en .. jo vad är det för konstigt grej jag har. Vet inte vad det kallas, digital obalans kanske. Finns inga piller mot, får bara försöka leva med sjukdomen. Acceptera ödet. ?
I början var det inte lätt, jag kände mig skyldig, elak, tråkigt mm. Alla är ju online, nästan 24tim per dygn, man spenderar mer tid online än offline. Typ att sitta med böjda nacke och stirra på skärmar. Läsa vad andra tycker och ha behovet att svara, helst omedelbart.
Att mäta online/digital allt man gör (äta, träna, cykla, sova osv), ha online koll på allt man äger (pengar, bil, hus, partner, barn, husdjur), köpa allt online (mat, kläder, sex, partner) ... man kan resa hela världen runt sittande på en stol.
Finns ingen tid att dagdrömma eller bli uttråkade, för varje ledigt och tom stund tar vi smartphonen.
Men inte jag för jag orkar inte med längre. Och det blir allt värre, känslan att inte-vill-dela-vem-jag-är-på-social-media. Jo, skittråkigt. Men på andra sidan, jag trivs mycket och älskar livet så egentligen är det ingen fara. Och då finns det även mer tid att cykla eller paddla :)
Så förlåt att jag nästan aldrig kolla Happy längre och svara så sent. ?
Ska försöka sitta hela kväll på soffan, kolla social media, läsa Happy och kanske posta till och med något positiv ;)