Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För det var just det! Min lbs hade reat ut den ca40k under ordinarieHar aldrig provat men en kompis valde mellan en Epic eller Epic WC nyligen.
Vi kunde konstatera att:
Men vill man ha en märkeshoj och bra komponenter finns säkert "kap" att göra.
- Trots att WC borde ju passa perfekt på världscuppens snabba, ofta preparerade, banor så kör Specialized-teamet på vanliga Epic som därmed måste vara snabbare på dessa banor.
- På våra hemmabanor, som är mycket knöligare än en WC-bana, så bör en vanlig ha en ännu större fördel än på WC-banorna.
- Epic WC verkar alltid finnas med rejäla reor - sannolikt av en anledning.
Kompisen köpte vanliga Epic och är nöjd med den. Jag hade köpt Epic Evo alla dagar i veckan.
Gillar du ej brain eller vad?WC har en bajsig Brain-gaffel.
Gillar du ej brain eller vad?
Tur för dig då att brain är död på 2025Nä det var inte min grej. Gissar på att den fortfarande inte går att serva själv eller hos vanlig cykelverkstad, utan istället måste skickas in och bytas ut.
edit: byta olja och skrap-ringar går nog fortfarande att göra själv, men inte fullservice
Tur för dig då att brain är död på 2025
Flight attendant är roxshox version av live valve som fox har. Elektroniskt styrda dämpare för stängning/öppning osv.Ursäkta men vad är flight?