Specialized stumpjumper fsr 2009 vad är den värd?

Nicko rookie

Ny medlem
Har bytt cykel och funderar sonika på att ev sälja den gamla, men undrar vad skaran här tror att den är värd? köpte den iaf för 25000.

Bra skick och inte tokcyklad så inga skador eller så, visst nån repa här och där men ändå sjysst.

Nicko rookie sa:
Har bytt cykel och funderar sonika på att ev sälja den gamla, men undrar vad skaran här tror att den är värd? köpte den iaf för 25000.
Bra skick och inte tokcyklad så inga skador eller så, visst nån repa här och där men ändå sjysst.
5 K kanske, om du har tur och det är storlek Small. Suget efter en 26" omodern kort/hög/brant FS i stl L eller XL är näst intill obefintlig så om det är en hög ram med långt sadelrör är värdet snarare 3-4 K. Skulle jag tro.

Sätter du ut den på blocket får du snart en uppfattning, men jag gissar att intresset är svalt. Jag har en Camber 26" från 2010 vilken jag plågar som vintercykel, då jag misstänker att den i det närmaste är osäljbar. Då e det bättre att behålla, och inte behöva vara rädd om. Då kan jag spara lite på min nyare bättre cykel.

Tillbaka
Topp