Scorpionen
Aktiv medlem
Specialized ?!
Har märkt en sak att det är mest Specialized cyklar på köp/säljsidor, är det inga bra cyklar? Är man inte nöjd? Eller är det att det säljs mest av dom i Sverige?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men öff jag trodde jag hann va först!slr9000 sa:Ingen vill ha skiten;);););)
tmalm sa:Nästa årsmodell har kommit å ingen vill synas på nåt med förra årets färger..
/T
Det sista.Scorpionen sa:Har märkt en sak att det är mest Specialized cyklar på köp/säljsidor, är det inga bra cyklar? Är man inte nöjd? Eller är det att det säljs mest av dom i Sverige?
Johan1978 sa:Otydliga forumrubriker t.ex "Specialized ?!" är det en form av clickbait? Jag hamnade iaf här :D
Hep sa:Jag hamnade också här, men känner mig lite lurad. Jag hade trott och hoppats att det skulle vara en tråd för oss med lite mer pengar och lite mindre avundsjuka, men det var bara det gamla vanliga tramset.
fhansson925 sa:...den sticker ut lite från mängden.
Hahaha, ungefär som Volvo och IKEA då?AddeN sa:fhansson925 sa:...den sticker ut lite från mängden.
*fniss*
Drosa sa:Hahaha, ungefär som Volvo och IKEA då?AddeN sa:fhansson925 sa:...den sticker ut lite från mängden.
*fniss*
Lillgammal sa:För att det är svennemärket #1 just nu därav fler i omlopp, bara Scott är svennigare, men de krängs nog mer på blocket. ?
slaentbjorn sa:Lillgammal sa:För att det är svennemärket #1 just nu därav fler i omlopp, bara Scott är svennigare, men de krängs nog mer på blocket. ?
Va fan, jag köpte en Scott förra helgen. Killen i cykelaffären sa inget om "svennig". Det blir reklamation och pengarna tillbaka, jag ska ha en cool cykel. Vilket märke rekommenderar du?
Oggler sa:Man kan väl inte välja ram baserat på vad som är svennigt eller inte. Det är andra faktorer som avgör.
Oggler sa:Man kan väl inte välja ram baserat på vad som är svennigt eller inte. Det är andra faktorer som avgör.
AddeN sa:De har varit ett av världens största cykeltillverkare i över 30 år.
Första Stumpjumpern kom ut i mitten av 70-talet.
me.I.am sa:Oggler sa:Man kan väl inte välja ram baserat på vad som är svennigt eller inte. Det är andra faktorer som avgör.
?
Kan du utveckla det där?
Oggler sa:me.I.am sa:Oggler sa:Man kan väl inte välja ram baserat på vad som är svennigt eller inte. Det är andra faktorer som avgör.
?
Kan du utveckla det där?
Tex så kan jag inte se egenvärdet i att ha en ovanlig ram.
me.I.am sa:För några år sedan var Specialized ett märke för som som var lite förmer än andra, dom som stod över pöbeln. När sedan Specialized blev ett svennemärke satt dom där med skägget i brevlådan. Nu försöker dom förtvivlat sälja av sina statusmarkörer, men problemet är då att många av de presumtiva köparna är de som tidigare p.g.a. avundsjuka dissat Specialized, och orkar inte med skammen att ha en cykel de tidigare dissat.
Därför finns det många Specialized på begagnatmarknaden.
Eh, nej. Bortsett från åren då en helt ny ram släpps så är det nog oerhört sällan det är vettigt att byta ut hela cykeln snarare än de få delar som kan ha uppgraderats mellan åren.fhansson925 sa:Eller så har de som köper Specialized råd att byta cykel ofta? Med tanke på den senaste årens tekniska utveckling så finns det flera goda skäl att byta varje år..
Crossmax sa:Eh, nej. Bortsett från åren då en helt ny ram släpps så är det nog oerhört sällan det är vettigt att byta ut hela cykeln snarare än de få delar som kan ha uppgraderats mellan åren.fhansson925 sa:Eller så har de som köper Specialized råd att byta cykel ofta? Med tanke på den senaste årens tekniska utveckling så finns det flera goda skäl att byta varje år..
Hep sa:Johan1978 sa:Otydliga forumrubriker t.ex "Specialized ?!" är det en form av clickbait? Jag hamnade iaf här :D
Jag hamnade också här, men känner mig lite lurad. Jag hade trott och hoppats att det skulle vara en tråd för oss med lite mer pengar och lite mindre avundsjuka, men det var bara det gamla vanliga tramset.
fhansson925 sa:me.I.am sa:För några år sedan var Specialized ett märke för som som var lite förmer än andra, dom som stod över pöbeln. När sedan Specialized blev ett svennemärke satt dom där med skägget i brevlådan. Nu försöker dom förtvivlat sälja av sina statusmarkörer, men problemet är då att många av de presumtiva köparna är de som tidigare p.g.a. avundsjuka dissat Specialized, och orkar inte med skammen att ha en cykel de tidigare dissat.
Därför finns det många Specialized på begagnatmarknaden.
Eller så har de som köper Specialized råd att byta cykel ofta? Med tanke på den senaste årens tekniska utveckling så finns det flera goda skäl att byta varje år..
ericke sa:Nämn en ny grej med spez.
fhansson925 sa:ericke sa:Nämn en ny grej med spez.
Skulle inte säga att denna har så mycket gemensamt med en 5 år gammal cykel:
fhansson925 sa:ericke sa:Nämn en ny grej med spez.
eiskall sa:
Lillgammal sa:fhansson925 sa:ericke sa:Nämn en ny grej med spez.
Näh det är ju först och främst inte en cykel ?
Lillgammal sa:fhansson925 sa:ericke sa:Nämn en ny grej med spez.
Näh det är ju först och främst inte en cykel ?
Scorpionen sa:Har märkt en sak att det är mest Specialized cyklar på köp/säljsidor, är det inga bra cyklar? Är man inte nöjd? Eller är det att det säljs mest av dom i Sverige?
Fulkinesen sa:Scorpionen sa:Har märkt en sak att det är mest Specialized cyklar på köp/säljsidor, är det inga bra cyklar? Är man inte nöjd? Eller är det att det säljs mest av dom i Sverige?
Likdant med Volvo på Blocket. Alla vill göra sig av med dem! Jäkla skitbilar!