Sponsra Jompers VR-satsning!

• Trådstartare Trådstartare oxr
  • Start datum Start datum
Obed Skrev:
-------------------------------------------------------
>Postade i fredags.

Söndagsutdelning i vissa orter? ;-)

Nej, någon tjuga har ännu inte kommit. Jag gissar att du använde posten och inte budade? Listan över platserna 38-49 är preliminär, det beror på sponsorernas betalningsförmåga om de kommer stå kvar.

> Uppdatering
>
> Proud sponsors of Jomper 2005:
>
> 1 Team Merida
> 2 Henrik
> 3 Markus F
> 4 Tomaten
> 5 *micke*
> 6 SebbeK
> 7 Kvisten
> 8 Oxr
> 9 Rikard
> 10 Feffemannen
> 11 Pelle Hå
> 12 AJ
> 13 Zeb
> 14 InlineOla
> 15 Mytomspunnen
> 16 Doktor Englund
> 17 Cal
> 18 GurraG
> 19 PatrikB
> 20 Atlas Berben
> 21 Mikal
> 22 Stampe
> 23 Leo
> 24 Rhino
> 25 McOla
> 26 Pezeta
> 27 Lennart
> 28 Tobe
> 29 Zam
> 30 Lonewolf
> 31 Daddy D.lux
> 32 Ecke
> 33 Jerry
> 34 =David
> 35 TnT
> 36 Mathias
> 37 Kaijan
> 38 hassec
> 39 Ma Vic
> 40 Freddan
> 41 spindelbenen
> 42 Johan S
> 43 Rippa
> 44 Obed
> 45 Stewe
> 46 Pontus
> 47 iMats
> 48 Jocke77
> 49 Skogling
> 50 steelisreal

Buhu, får stå och skämmas utanför stigen. Gissa vem som _glömt_ att skicka selma på Posten...

Äsch, du får den i kväll istället Oskar. Den räcker till en McBengt eller liknande :) Passar säkert bra som uppladdning...

Här är en som hann innan grinden stängdes. Jag kan skicka med tjugo kronor till, Mattias. Oskar kan väl inte förbjuda mig att sponsra jomper lite extra?

Förresten; vilka mer är det som ska köra VR och vilka tider startar man? Jag kommer att starta kl 03.30 cirka med motionsgruppen i Spårvägen men det vore roligt att även ha sällskap med Happyister. Om jomper tyker att det är väldigt jobbigt så kan vi ju försöka att stödja honom även fysiskt ungefär som Floyd Landis och de andra i US postal är anställda hjälpryttare till "ni-vet-vem"?

Jomper ska inte behöva dra en sekund i Vätternrundan 2005! Det är bara ett gäng US Happy Postal Services-tröjor som fattas + en gul tröja till jomper så flyttar sig alla när vi ska förbi.

Johan S Skrev:
> Jomper ska inte behöva dra en sekund i
> Vätternrundan 2005! Det är bara ett gäng US Happy
> Postal Services-tröjor som fattas + en gul tröja
> till jomper så flyttar sig alla när vi ska förbi.

Jooooo, klart gossen ska få köra själv. Inget pjosk här nu! Ska de vara någorlunda autentiskt så ska han få dra själv från Jönköping ungefär, resten av vägen.

Men han verkar ju så trött och oengagerad? Det värsta scenariot är ju om han blir så trött efter VR att han läggger ner Happy, speciellt om det är i besvikelse över att inte vi har hjälpt honom. Man vågar inte tänka tanken!

Ramen ska väl dekaltrimmas med alla sponsorer också hoppas jag =)
Att jag står med på listan innebär att brevet kom fram med tjugan i gissar jag.

Uppdatering

Proud sponsors of Jomper 2005:

1 Team Merida
2 Henrik
3 Markus F
4 Tomaten
5 *micke*
6 SebbeK
7 Kvisten
8 Oxr
9 Rikard
10 Feffemannen
11 Pelle Hå
12 AJ
13 Zeb
14 InlineOla
15 Mytomspunnen
16 Doktor Englund
17 Cal
18 GurraG
19 PatrikB
20 Atlas Berben
21 Mikal
22 Stampe
23 Leo
24 Rhino
25 McOla
26 Pezeta
27 Lennart
28 Tobe
29 Zam
30 Lonewolf
31 Daddy D.lux
32 Ecke
33 Jerry
34 =David
35 TnT
36 Mathias
37 Kaijan
38 hassec
39 Ma Vic
40 Freddan
41 spindelbenen
42 Johan S
43 Rippa
44 Obed
45 Stewe
46 Pontus
47 iMats
48 Skogling
49
50 steelisreal

En anmäld saknade betalningsförmåga, så 49:an är kvar! Vem kniper platsen?

Ska jag offra mig då? Av prinicipiella skäl sponsrar jag inte den nedbrytande idrotten. Men allt för att få se jomper svetttas alternativt frysa i ett dugn så.

Närvarhur pengarna?

Oskar, vi är ganska många som väntar på träningsrapporter.
Och sen ska jag ha en kundträff, kan inte Jomper komma och hålla ett föredrag om kost och motion?

Dessvärre jobbar jag mest just nu. Försöker cykla så mycket jag kan på helgerna, men väntar lite med att beställa nya cykeln.

Jag förväntar mig 100% engagemang! Om man ska gå in med så här otroligt mycket pengar vill man ju verkligen att Jomper lever upp till sin del av avtalet. Problemet med sponsring är ju att det inte är avdragsgillt.. I det här fallet handlar det ju om 4 kronor! Jag vill se träningsbilder, pulskurvor, svällande blodkärl och jävlar anamma. Annars fryser jag mitt jättebidrag! ;)
/Johan

Fast det låter mycket roligare med serverrum .. Ja, för oss andra alltså :-)

Utbildningssal! Perfekt! Då kan du ju passa på att öva dig på kost föreläsningen som Markus F beställt.

Jag lovar att se till så att vi får sitta i serverrummet i Ludvika. Det har sin charm det med. I en kvart :)

Föredrag om kost, jag skulle kunna berätta om hur bra kosthållningen blir när man jobbar ute hos kunder hela veckorna, sena kvällar och tajt planering tidsmässigt, då äter man bra!

Fast den här veckan har vi ätit väldigt. Jag kan rekommendera Racines i Sandviken, riktig gourmetlunch trots väldigt anspråkslöst yttre på restaurangen!

jomper Skrev:
> Jag lovar att se till så att vi får sitta i
> serverrummet i Ludvika. Det har sin charm det med.
> I en kvart :)

Vad jag vet finns det minst tre serverrum i Ludvika och inget på Volvo. Fast om de också har ett kan jag komma dit och knäppa en bild på er. Bättre med video iofs., största charmen med serverrum är alla blinkande lampor (och att man inte kan höra sig själv tänka).

Alla bidrag har kommit in och Jonas ligger enligt uppgift i mental hårdträning.

Team Merida, Henrik, Markus F, Tomaten, *micke*, SebbeK, Kvisten, Oxr, Rikard, Feffemannen, Pelle Hå, AJ, Zeb, InlineOla, Mytomspunnen, Doktor Englund, Cal, GurraG, PatrikB, Atlas Berben, Mikal, Stampe, Leo, Rhino, McOla, Pezeta, Lennart, Tobe, Zam, Lonewolf, Daddy D.lux, Ecke, Jerry, =David, TnT, Mathias, Kaijan, hassec, Ma Vic, Freddan, spindelbenen, Johan S, Rippa, Obed, Stewe, Pontus, iMats, Jocke77, bigmollo och steelisreal önskar Jomper lycka till i träningen inför tiotimmarsrundan.

Lite tips för åskådare som tänker stå längst "banan" och heja på Jomper(och oss andra som kör VR) är de mindre motluten som finns. T.ex. en bit efter Jönköping där vägen svänger 90 grader eller vid Medevibacken(som dock är löjligt kort). Där man har som mest träsmak av cyklingen är strax innan och efter Hjo, för att det är så jäkla platt, men sedan brukar sista biten gå av bara farten. ;-)

/Leo

"Biljetterna" är köpta, osäker på starttiden. Någonstans i de krokarna var starttiden. Jag och Leo tror jag startar runt 2.50, ska försöka flytta jompers starttid.

Tillbaka
Topp