[Sponsrat innehåll] Flandrien Challenge: The Unbelievable Ride [STRAVA]

Redaktionen

Medlem

Nu kan landsvägscyklister utmana sig själva att bli en riktig Flandrien i det digitala loppet Flandrien Challenge – The Unbelievable Ride. Det som krävs är att på 72 timmar klara de 59 Strava-segmenten.

Läs hela artikeln:

nieves

Aktiv medlem
Hur långt blir det? 3 olika sträckor står det men hur långa och hur ser profilerna ut med höjdmeter mm?

forkbeard

Medlem

nieves

Aktiv medlem
Dag 1. 74.8km/913hm
Dag 2. 189.6km/2392hm
Dag 3. 142.2km/2232hm

Totalt 406.6km/5537hm

En ganska backig 40-milare alltså på max 72h, klart görbar alltså.

desmo

Aktiv medlem
Alltså, jag gillar sådana här utmaningar. Som man kan genomföra på egen hand när det passar, och där det finns ett tydligt mål och en belöning efteråt.
Men finns det inget liknande alls på hemmaplan? Brevet-permanenter är det få av. Rapha500 känner jag till. Något annat?

nieves

Aktiv medlem
Alltså, jag gillar sådana här utmaningar. Som man kan genomföra på egen hand när det passar, och där det finns ett tydligt mål och en belöning efteråt.
Men finns det inget liknande alls på hemmaplan? Brevet-permanenter är det få av. Rapha500 känner jag till. Något annat?
Jepp alldeles för få i nuläget, egentligen så få att dom lätt får plats i en egen tråd. Nu finns ju Södertäljes Fläsk och löksås t.ex men det vore kul att hitta fler.
Skåne runt (600km?) finns väl kvar hos milslukaren?
Jag har gjort en på 210km som jag provcyklat men p g a stora ombyggnader av vägarna i Sthlm så har den legat på is.
Funderat på Mälaren runt och en lite annorlunda bana mot BRM(Täby400) och Hofvets MR.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer