Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kanske är trög och inte förstår att du skämtar, men jag har använt rester av sportdryck från dagen innan säkert hundra gånger utan minsta problem…På tal om dålig sportdryck. Använde gårdagens sportdryck, till dagens 93km runda. Det var en utomordentligt dålig idé. Blev ambulans i högsta fart, morfin och sjukhusbesök. På en skala från 1-10 på hur jag mådde så var det en absolut bottennotering.
Kasserade dessutom nya cykelkläder och 600 bagis till taxi - barfota... summerar man det hela, så använd aldrig någonsin gammal sportdryck! Tänk inte ens tanken!Visa bilaga 849915
Grattis! Du har haft tur. Jag har haft otur några gånger. Men "rekordet" nu senast.Jag kanske är trög och inte förstår att du skämtar, men jag har använt rester av sportdryck från dagen innan säkert hundra gånger utan minsta problem…
Väldigt tråkigt att höra att det inte var ett skämt. Hoppas du återhämtar dig snabbt!Grattis! Du har haft tur. Jag har haft otur några gånger. Men "rekordet" nu senast.
Det har varit olika sort. Problemet är att det bildas bakterier i flaskan om man tar en klunk under rundan, något som förvärras av värme. Så även om man ställer den sparade sportdrycken i kylen över natten, så hjälper det inte. Det finns en anledning att proffsen och långdistanscyklister som gör rekordförsök och liknande spritar flaskorna eller tar helt nya. Naturligtvis finns det personer som är mer eller mindre känsliga, men varför riskera en katastrof? För den som vill veta mer rekommenderar jag en AI-sökning på ämnet återanvänd/gamal sportdryck.Väldigt tråkigt att höra att det inte var ett skämt. Hoppas du återhämtar dig snabbt!
Vad är det för fabrikat på sportdrycken du använder? Jag kör Umara.
Sant, redan då det klumpat sig kan det var full fart på bakteriebildningen.blev tvungen googla det bara för det..
"Pulverform: ... Kasta pulvret om det har klumpat sig, ändrat färg eller luktar spetälskt"
luktar spetälskt?En något arkaisk referens. Kanske funkade bra som referens för medeltida randonörer.