Sportson järnbrott

djmaskot

Ny medlem
Sportson järnbrott
Tjosan kamrater.
Har en nyinvigd vän som skulle vilja börja cykla.
Han har tittat på en Specialized Rockhopper comp 29 och har bestämt sig för en sån.
Därför undrar jag om det är någon som jobbar på Sportson i järnbrott då vi gett honom presentkort på Sportson som kan hjälpa honom med det och ge han ett fint pris på cykeln.

Mvh
Daniel.

Sportson järnbrott
Det är nog lättast att hitta någon som jobbar där genom att gå dit.
Fö en bra affär med hjälpsam personal så det ska nog gå bra!

/T

Sportson järnbrott
Min erfarenhet av sportson är att de är supertrevliga hela bunten så det ska nog inte vara några problem. Kan inte tänka mig att det ser annorlunda ut någon annan stans än min närmaste.

Sportson järnbrott
Be dom inte om att beställa något från deras leverantörer bara. Jag väntar fortfarande på besked om ett service kit till min framgaffel. Det var väl 3-4 månader sedan nu, som de sa att de skulle kolla och höra av sig...

Sportson järnbrott
djmaskot skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja precis.

Vad tror du att din vän kommer att satsa på i första hand?

Stig? Grusväg?

Sportson järnbrott
Astraboy skrev:
> Be dom inte om att beställa något från deras
> leverantörer bara. Jag väntar fortfarande på
> besked om ett service kit till min framgaffel. Det
> var väl 3-4 månader sedan nu, som de sa att de
> skulle kolla och höra av sig...

Jag beställde genom dom i lördags och fick sms om att delen fanns att hämta nu i måndags eftermiddag. Så, din erfarenhet skiljer från min.

Sportson Järnbrott och Cykelcity är stans bästa i mitt tycke.

Sportson järnbrott
Ännu en som har goda erfarenheter av Sportson Järnbrott. Blev påkörd och lämnade då in cykeln för reparationer, köpt en del småsaker, riktat hjul. Fått småsaker justerade gratis direkt när jag kommit förbi och frågat om råd.

Sportson järnbrott
Behövde en eker till min ekerkalibrator, åkte dit och de gav mig den ekern jag behövde gratis även fast jag insisterade att betala!

Så jag har bra erfarenheter av dem också!

Sportson järnbrott
Rekommenderar Sportson i Järnbrott men framförallt Bike Place på Övrehusargatan. Det är svårt för mig att rekommendera Cykelcity. Varje gång kommer jag inn, känner jag mig scannat hur tjock plånbok jag har och därför hur mycket tid är det värt att lägga på en snack med mig. Elite ställe :D

Sportson järnbrott
WAKIdesigns skrev:

> Det är svårt för mig att rekommendera Cykelcity.
> Varje gång kommer jag inn, känner jag mig
> scannat hur tjock plånbok jag har och därför
> hur mycket tid är det värt att lägga på en
> snack med mig. Elite ställe :D

Mjo det är en lite konstig stämning där inne, helt klart.

Tillbaka
Topp