Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Brukar och brukar.Det ser inte bra ut. Det brukar hända på ram i kolfiber med gängat vevlager där en hylsa i alu kan bryta loss från ramen. Men SL3 verkar har pressad vevlager. Då har lite kolfiber bryts av. Det kan betyda att ramen är slut. Man kan laga delar av kolfiberram men jag vet inte om vevlagerhuset är lagbart.
Brukar och brukar.
Det kan också vara att ramen flexar mer än lacken så att den spricker utan att det är så trasigt.
Tack för svar! Hur tar jag reda på om det är en lackskada eller allvarligare?Med brukar menade jag att det händer oftare på ramen med alu hylsa än på ram utan. Nu har jag dock sett att den har en hylsa.
Jag skulle tänka att en ram, och säker en fin och styv Specialized, just inte borde flexa kring vevlagerhuset. Men jag kan inte bedöma laget från en bild och kankse har TS tur och är det bara lackskada.
Har du garanti på ramen?Tack för svar! Hur tar jag reda på om det är en lackskada eller allvarligare?
Tack för svar! Hur tar jag reda på om det är en lackskada eller allvarligare?