SSSM 20161001 All info!

SSSM 20161001 All info!
Tjena!

Hasse#7 har dragit på sig en pluspoäng!
Detta då karln tyckte det var bra att överskottet gick till BCF så han dubblade startpengen!

Äh va fan! Han får två poäng, för det där är så jävla bra!

SSSM 20161001 All info!
Kneecap sa:
Tjena!

Hasse#7 har dragit på sig en pluspoäng!
Detta då karln tyckte det var bra att överskottet gick till BCF så han dubblade startpengen!

Äh va fan! Han får två poäng, för det där är så jävla bra!

Fast plus blir snart minus. Det skall ju cyklas också.

Det var inte meningen att skapa nån press. Jag bara kände för det just idag.

Senast ändrad:
SSSM 20161001 All info!
Äntligen !!!! kan inte vara med på kvällen tyvärr. Min Genesis får ut o åka lite o se nya marker helstelt o 34/18 hmmm ska vi upp för nån skidbacke ? i så fall får jag nog dreva om eller modda låren en smula ;)
Jonas/Karlskrona

Bilagor

• Genesis 15 (1).jpg
    Genesis 15 (1).jpg
    608.2 KB · Besök: 115
SSSM 20161001 All info!
jongus10 sa:
Äntligen !!!! kan inte vara med på kvällen tyvärr. Min Genesis får ut o åka lite o se nya marker helstelt o 34/18 hmmm ska vi upp för nån skidbacke ? i så fall får jag nog dreva om eller modda låren en smula ;)
Jonas/Karlskrona

Behåll utväxling och kämpa!

SSSM 20161001 All info!
Jag lämnar alltid sista helgen i september och dom två första helgerna i oktober fria för SSSM. Fast i år har jag en avslutning i Gesunda att rodda sista helgen i september så jag är glad att Kneecap föll till föga för mitt önskemål... Inte för att jag mutade honom eller så, bara frågade...
Ska bli sjukt kul iaf. I år har det blivit rätt utspritt på cykeltävlingsfronten när det gäller resor. Drog med äldsta sonen till Bygdsiljum på DH-SM 60 mil norrut och nu blir det SSSM 59 mil söderut. Hur kul som helst!
Tränar just nu mest på att dricka öl... Det där med att cykla hinns det inte riktigt med...

SSSM 20161001 All info!
onegear sa:
Jag lämnar alltid sista helgen i september och dom två första helgerna i oktober fria för SSSM. Fast i år har jag en avslutning i Gesunda att rodda sista helgen i september så jag är glad att Kneecap föll till föga för mitt önskemål... Inte för att jag mutade honom eller så, bara frågade...
Ska bli sjukt kul iaf. I år har det blivit rätt utspritt på cykeltävlingsfronten när det gäller resor. Drog med äldsta sonen till Bygdsiljum på DH-SM 60 mil norrut och nu blir det SSSM 59 mil söderut. Hur kul som helst!
Tränar just nu mest på att dricka öl... Det där med att cykla hinns det inte riktigt med...

Jobbit när man har 2 hobbys och bara hinner 1 av dom?

SSSM 20161001 All info!
onegear sa:

Tack för det ditt jävla pungbråck!

SSSM 20161001 All info!
Hur långt blir det att cykla? Har inte bestämt mig än hur jag ska göra och inte meckat ihop ss:en heller. Den är för närvarande ett avstannat växelfierat projekt.

SSSM 20161001 All info!
Det kommer att gå en buss från Gästrikland söderöver på fredagen där vi passerar Uppsala-Stockholm under dagen å det finns 2 platser kvar för den som är intresserad av samåkning.
/Henke

SSSM 20161001 All info!
Kneecap sa:
iMats sa:
Hur långt blir det att cykla? Har inte bestämt mig än hur jag ska göra och inte meckat ihop ss:en heller. Den är för närvarande ett avstannat växelfierat projekt.

Tjena!

Det blir från start till mål!
Inte jättelångt, men inte jättekort.

Tänk om tävlingen var slut innan mål??? eller om man kom i mål och tävlingen fortsatte??? hemska tanke!!

SSSM 20161001 All info!
fredrik168 sa:
Kneecap sa:
iMats sa:

Tjena!

Det blir från start till mål!
Inte jättelångt, men inte jättekort.

Tänk om tävlingen var slut innan mål??? eller om man kom i mål och tävlingen fortsatte??? hemska tanke!!

Tjena!

Hehe..

SSSM 20161001 All info!
Tjena!

Nu är det exakt två veckor kvar tills det är dags att börja dela ut nummerlapparna! Glöm inte det!
Nybro Kebab 20.00

SSSM 20161001 All info!
Tjena!

Det närmar sig.. Var ute i skogen igår och flyttade grenar och stockar, så att det ligger så många som möjligt på stigarna.

Tillbaka
Topp