Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Peter_K sa:Jag vill men den helgen är helt fel tyvärr...SebbeK sa:Mäh! På riktigt? Förr kryllade det av snigelspeedare på detta forum! Var ÄR alla??
Mera Lera bl.a. brukade ju ställa upp med en halv armé....
Kneecap sa:Tjena!
Hasse#7 har dragit på sig en pluspoäng!
Detta då karln tyckte det var bra att överskottet gick till BCF så han dubblade startpengen!
Äh va fan! Han får två poäng, för det där är så jävla bra!
+1fredrik168 sa:javisst borde första helgen i oktober ligga i mitten av september!!
fredrik168 sa:sen ligger ju nybro helt fel också.
;-)
AddeN sa:Har inlett förhandlingar med familjen om att åka iväg en helg. :)
jongus10 sa:Äntligen !!!! kan inte vara med på kvällen tyvärr. Min Genesis får ut o åka lite o se nya marker helstelt o 34/18 hmmm ska vi upp för nån skidbacke ? i så fall får jag nog dreva om eller modda låren en smula ;)
Jonas/Karlskrona
bruse sa:Dags att komma å dricka upp ölen å bjuda på whisky bak i dfl-klungan
jomper sa:Harri och Tobbe saknas i anmälningslistan! Jocke Jansson också!
jansson99 sa:...
Helt fel helg tyvärr! Så jävla tråkigt
onegear sa:Jag lämnar alltid sista helgen i september och dom två första helgerna i oktober fria för SSSM. Fast i år har jag en avslutning i Gesunda att rodda sista helgen i september så jag är glad att Kneecap föll till föga för mitt önskemål... Inte för att jag mutade honom eller så, bara frågade...
Ska bli sjukt kul iaf. I år har det blivit rätt utspritt på cykeltävlingsfronten när det gäller resor. Drog med äldsta sonen till Bygdsiljum på DH-SM 60 mil norrut och nu blir det SSSM 59 mil söderut. Hur kul som helst!
Tränar just nu mest på att dricka öl... Det där med att cykla hinns det inte riktigt med...
onegear sa:Jag lämnar alltid sista helgen i september och dom två första helgerna i oktober fria för SSSM. Fast i år har jag en avslutning i Gesunda att rodda sista helgen i september så jag är glad att Kneecap föll till föga för mitt önskemål... Inte för att jag mutade honom eller så, bara frågade...
onegear sa:Sorry Jansson
Kneecap sa:Å där plockade Mattel också två pluspoäng!
iMats sa:Hur långt blir det att cykla? Har inte bestämt mig än hur jag ska göra och inte meckat ihop ss:en heller. Den är för närvarande ett avstannat växelfierat projekt.
AddeN sa:Åker folk ner på fredag och hem på lördag?
Kneecap sa:Tjena!
Det blir från start till mål!
Inte jättelångt, men inte jättekort.
Kneecap sa:iMats sa:Hur långt blir det att cykla? Har inte bestämt mig än hur jag ska göra och inte meckat ihop ss:en heller. Den är för närvarande ett avstannat växelfierat projekt.
Tjena!
fredrik168 sa:Kneecap sa:iMats sa:Hur långt blir det att cykla? Har inte bestämt mig än hur jag ska göra och inte meckat ihop ss:en heller. Den är för närvarande ett avstannat växelfierat projekt.
Tjena!
Tänk om tävlingen var slut innan mål??? eller om man kom i mål och tävlingen fortsatte??? hemska tanke!!
jomper sa:Nu har jag lyckats boka en stuga också, återstår att smörja kedjan.
Polarbear sa:Vi veeet? Jädraås har redan börjat förfesten.
fredrik168 sa:Polarbear sa:Vi veeet? Jädraås har redan börjat förfesten.
Äggkartonger på väggen så ingen hör skriken!!!??