Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
oxr sa:Okej, känner att det är min tur. Jag kör - fyra passagerarplatser från Huddinge. Om det går ersättningsbussar kan jag ta släpkärra så klämmer vi på några cyklar till de som åker buss.
Johan A sa:Jag kör oxå dit. Fyra pers i bilen och tre hojar bak kan jag ta.
Polarbear sa:Det här med tågen betyder tyvärr att jag och Viktro missar nummerlappsutdelningen samt önskar oss minst en alkoholfri vätskekontroll.
Polarbear sa:Asså så här. Planen var att åka ut på nummerlappsutdelning men inte vinna last man standing utan åka hem och sova. Sen åka ut med tåget igen på själva dan. Om tågen inte åker blir det jobbigare(tror jag).
Polarbear sa:Jag har inte ägt ett busskort på fem år. Är det inte lite hardcore att börja med både pendeltåg och ersättningsbuss då? Nä skojar. Fattar vad du menar. Ska kolla sl-appen och se hur det ser ut.
oxr sa:Jag tar som sagt släpkärra så jag kan ta hand om cykeltransporten från pendeln.
Fjärdebrunn sa:oxr sa:Jag tar som sagt släpkärra så jag kan ta hand om cykeltransporten från pendeln.
Låter bra, jag claimar gärna en plats
Kanske lika att ta ner jonnen på fredag. Risken finns ju att man inte tar sig hem från nummerlappsutdelningen.
Fjärdebrunn sa:Låter bra, jag claimar gärna en plats
Kanske lika att ta ner jonnen på fredag. Risken finns ju att man inte tar sig hem från nummerlappsutdelningen.
viktro sa:Klurigt med pendeln! Det var min primära lösning, blir bil på nåt sätt antar jag...
jomper sa:Vi har gästlista på fredagen så det är bara att meddela mig så är de också välkomna, inga problem Johan!
onegear sa:Verkar bli mycket folk i skogen runt Lövhagen för det är fullbokat på vandrarhemmet där av orienterare...
Polarbear sa:Ska man ha skägg?
Kung Stalle sa:Jag kommer! Hoppas det inte är för sent.
Stalle