Då har man börjat återhämta sig från festligheterna och vant sig vid att folk kommer fram till en på stan och journalisternas eviga ringande.
Tack för ett härligt arrangemang och en underbar dag, såväl arrangörer som funktionärer och medtävlande!
När det gäller tatueringen så fixade jag den på eget bevåg. Med all respekt för SSSM06-loggans formgivare men jag valde en egen design, placerad på höger axel. Jag kanske gick händelserna lite i förväg eftersom jag ordnade den här redan på DH-banan andra varvet. Inspirationen var "fart" och "trädstam".
Ni får gärna redan nu boka in 2007-09-29 för SSSM07 i Uppsala. Många verkade förtrogna med Lunsenområdet, och jag kan försäkra er att det mycket fin cykling i skogarna härikring. Än så länge är den exakta bansträckningen hemlig (inte ens arrangörerna vet), men i likhet med årets upplaga kommer det finnas såväl dam- som juniorklass. Håll ögonen öppna efter hemsidor med relevant innehåll.
Ett axplock av bilderna: (hör av er om ni vill att jag ska leta efter någon speciell, eller ha någon bild i högre upplösning)
Magnus med TESAs single-speed kit.
Bottle opener conversion.
Tävlingens enda minicykel?
Ekberg singulator. 195.- ink porto och svensk instruktion. Kontakta mig för detaljer.
(forts. följer)