Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom @Gärdsgårds är förbundskapten så bör det bli hon som får bära denna skönhet ?Vi är anmälda! @onegear och @Polarbear är vad vi vet än så länge landslaget med förbundskapten @Gärdsgårds
Fan va fint att du tänker på Gärdsgårds! Jag har den gärna på mig på SSSM i Örebro men tyvärr är ju SSWM typ sex veckor innan... .Eftersom @Gärdsgårds är förbundskapten så bör det bli hon som får bära denna skönhet ?
Visa bilaga 701289
Överlämnas på SSSM i Örebro.
Vi löser det ?Fan va fint att du tänker på Gärdsgårds! Jag har den gärna på mig på SSSM i Örebro men tyvärr är ju SSWM typ sex veckor innan... .
Hämtas upp i Gävle före 14e augusti för då bär det iväg till Düskland ?Eftersom @Gärdsgårds är förbundskapten så bör det bli hon som får bära denna skönhet ?
Visa bilaga 701289
Överlämnas på SSSM i Örebro.
Tränar på Tysk öl ?
Visa bilaga 701337
vi tränar inför sswc?
Nån borde anmäl alla inläggFast också bästa. Men varför kan man inte radera?
Måste oxå ge mig iväg på träningsläger om man ska ha nån chans i år….?
Borde väl vara så att landslaget får cykla tre varv på SSSM eller? De har ju ändå fått helt andra förutsättningar att träna och toppa formen än vi andra dödliga.
Hej! Vi i landslaget förutsätter att det arrangeras motsvarande antal vätskekontroller. Dessutom kanske med lite variation. Vore gott med grogg. Fundera på det!Borde väl vara så att landslaget får cykla tre varv på SSSM eller? De har ju ändå fått helt andra förutsättningar att träna och toppa formen än vi andra dödliga.
Hej! Vi i landslaget förutsätter att det arrangeras motsvarande antal vätskekontroller. Dessutom kanske med lite variation. Vore gott med grogg. Fundera på det!
Det är så jag jobbar och alltid kommer jobba.Förra året cyklades det nog 80% av tiden och 20% spenderades på vätskekontroll. Kanske ska vara det omvända?
och SSWC25–> Jädraås!!Tävlingsuniformen klar tack vare @Polarbear
Man ska aldrig underskatta fördelarna med att vara ordentligt "hydrerad"!Förra året cyklades det nog 80% av tiden och 20% spenderades på vätskekontroll. Kanske ska vara det omvända?
Nu är det mindre än en vecka kvar till avfärd mot SSWC. @onegear har efter många om och men hittat sitt pass så att han faktiskt kan följa med, @Polarbear tränar hyfsat seriöst och @Gärdsgårds pratar mest om billigt tyskt vin och polska cigaretter. Nu kör vi!