Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat! =)Sköljer bort blodsmaken med en kall öl... Sprint ett varv på en crossbana i +27 är jobbigt på fyllan... också... ?
Snygg färgmatchning!Visa bilaga 719670
Orange. Den här var fantastiskt i verkligheten.
Sjukt likt kona humuhumu ??
Är stolt över digVisa bilaga 719761
Det är alley cat i skogen som kval innan det är avgörande inom topp 30. Undertecknad mår som att ha varit på Roskilde i tre dagar utan att vara 20 år gammal?
Jag sa att den var lik Sour’s Klunker. Men han var tydligen rambyggare och hade gjort den på skoj inför tävlingen. Eller så hade han bra poker face och blåste mig. Men han var en sån där torr seriös kille..?Sjukt likt kona humuhumu ??
Fan va segt med torra personerJag sa att den var lik Sour’s Klunker. Men han var tydligen rambyggare och hade gjort den på skoj inför tävlingen. Eller så hade han bra poker face och blåste mig. Men han var en sån där torr seriös kille..?
Det är flera otorra personer här????????️?Fan va segt med torra personer![]()
Var är banjon?Fortfarande totalt starstruck?
.Me and JacquieVisa bilaga 719868
Deltog Ned Overend i SSWC24? Har han fortfarande mustasch? Var är bilderna?!
.
whaoo!! ska hon till sverige? hon pratar en del svenska.
.
whaoo!! ska hon till sverige? hon pratar en del svenska.
Ned var inte med men nån av amerikanerna hade med sig tröjan.Deltog Ned Overend i SSWC24? Har han fortfarande mustasch? Var är bilderna?!
Det verkar ju även vara ett SSEC planerat i Belgien första till fjärde Maj.Det har precis kommit till undertecknads kännedom att arrangörerna av årets SSWC planerar att styra upp någon slags liknande single speed-baluns i Aufenau nästa år. Det är ju lite närmare än till Sydafrika om andan skulle falla på.
Ja lite sugen att åka är man ju men när jag kollade färdväg med bil är det exakt lika långt att åka till Liege som till Aufenau och exakt samma väg ända förbi Osnabrück som vi bodde en natt i innan man fortsätter till Belgien hahaha!Det verkar ju även vara ett SSEC planerat i Belgien första till fjärde Maj.
Ja och vi funderar på att åkaDet verkar ju även vara ett SSEC planerat i Belgien första till fjärde Maj.
Ja lite sugen att åka är man ju men när jag kollade färdväg med bil är det exakt lika långt att åka till Liege som till Aufenau och exakt samma väg ända förbi Osnabrück som vi bodde en natt i innan man fortsätter till Belgien
Oavsett vilken man väljer kan det ju vara idé att laga ac´n..Ja lite sugen att åka är man ju men när jag kollade färdväg med bil är det exakt lika långt att åka till Liege som till Aufenau och exakt samma väg ända förbi Osnabrück som vi bodde en natt i innan man fortsätter till Belgien hahaha!
Oj fel tråd.Visa bilaga 801637
Jag vill bara helt kort meddela att filmer på hill climb är på g. Jag behöver bara lösa hur jag på bästa sätt tankar över filmerna från mobilen till datorn. När jag gör det med kabel blir filmerna dessvärre i helt uselt och oanvändbart format, och när jag mms:ar eller hämtar från Apples moln likaså. Samma sak när jag ska skicka via Happy. Jag funderar på om det lättaste är att jag delar direkt med er i sociala medier, om ni gubbar har det? Flera av er har jag på Instagram och Facebook, men ni som jag inte har kontakt med där så finns jag på Instagram som "e_m_eli_e" och på Facebook som Emelie Hedlund. Ni hittar mig via Henke annars. I övrigt undrar jag vad ni tycker om min plastikoperation som jag gjorde häromdagen. Passade även på att fylla läpparna och tatuera in nya ögonbryn samt accentuera mina påsar under ögonen. Tänker att det ändå kan bli ett gott skydd om jag någonsin får för mig att cykla stök och kanske slår ansiktet i en sten. Om jag gör det kan det liksom inte bli värre.