Stämningsbilder

chrilla

Ny medlem
Stämningsbilder
Tycker mig se för lite bilder generellt.

Lägg in era mysiga cykelrelaterade stämningsbilder här. Kan vara rena ögonblicksbilder på cykling in action, men behöver inte vara det.
 

Bilagor

  • Bild 461edded.JPG
    Bild 461edded.JPG
    64.6 KB · Besök: 22
  • Ramberget.JPG
    Ramberget.JPG
    73.5 KB · Besök: 29
  • Bild 463edded.JPG
    Bild 463edded.JPG
    70 KB · Besök: 33
  • Bild 252ed.JPG
    Bild 252ed.JPG
    39.4 KB · Besök: 23
Senast redigerad av en moderator:
Stämningsbilder
Håller med. Bilder is da shit.
Bidrar med höstlöv i hjälmlampans sken. (Min el cheapokamera gör inte stämningen riktigt rättvisa)

EDIT. Ruggigt snygga bilder där Chrilla :)
/johan
2.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:
Stämningsbilder
JojjeM skrev:
-------------------------------------------------------
(Min el
> cheapokamera gör inte stämningen riktigt
> rättvisa)
>

Gött! Stämning...

 
Stämningsbilder
Mycket mjuka killar i mjukt kvällsljus. Här är ett par hårdingar i hårt middagsljus. *micke* och Obed i Åre. ;-)



 

Bilagor

  • DSC00447low.jpg
    DSC00447low.jpg
    146.4 KB · Besök: 23
  • DSC00469cut2.JPG
    DSC00469cut2.JPG
    119.9 KB · Besök: 23
Stämningsbilder
Favoritredskapet i gryningsljus på Hallandsåsen och frost i gräset.

/ Lars
 

Bilagor

  • Scalpel i gryning på Knösen.JPG
    Scalpel i gryning på Knösen.JPG
    103.9 KB · Besök: 43
Stämningsbilder
Lefty skrev:
-------------------------------------------------------
> Lucky Luke !?
> Snabbare än sin egen skugga ;-)

Fast skuggan ligger ju före.. ;)

Liten scroll-bild..
long25hf.jpg


 
Stämningsbilder
Anton blickar ut över klipporna på HBS.
visaFullImage.asp


Älsjön vintern -05
visaFullImage.asp


Anton på TGR
visaFullImage.asp


Jag på HBS
visaFullImage.asp


Anton och Robin på HBS
visaFullImage.asp


Anton igen på TGR-DHbanan
visaFullImage.asp


 
Stämningsbilder
Ville bara förmedla stämmningen genom att återspegla cyklistens dimmiga blick vid fotograferingstillfället, ca 5 timmar efter starten på denna långtur den 2:a Januari -05 ;-)

Tackar för din insats för att visa den verkliga bilden :-)

/ Lars
 
Stämningsbilder
Några gamla bilder, stämningsfulla och rätt så pricksäkra just nu för årstiden. :-)

skogen1.jpg

Självporträtt vid mörkercykling i Delsjöskogen

night.jpg

Mörker vid lilla Delsjön

/Leo

 
Stämningsbilder
plumse skrev:
-------------------------------------------------------
> Jäklar! Det var en läcker bild!!!
> (men photoshoppa bort vajern)

Man tackar! Har försökt photoshoppa bort den flera gången men misslyckas på vänsterdelen.
Hmm, fick just en idé på ett sätt jag inte provat, får göra ett nytt försök.
 
Stämningsbilder
Ähh, förbaskat, kan man inte byta ut/ta bort en bild man bifogat?
Jaja, får bli en ny här då, med stängslet någolunda bortredigerat.
 

Bilagor

  • gf5.JPG
    gf5.JPG
    114.8 KB · Besök: 25
Stämningsbilder
Många härliga bilder, jag tyckte speciellt chrillas och *micke*'s bilder var härliga.. Dessutom så fastnade jag starkt för Leos andra bild där.. riktigt stämningsfull. Hade varit skoj att se den i högre upplösning..

chrilla, vilket berg är det där du står och hoppar på? Ser ut som nånting på Hisingen-sidan, nära centrum.. men jag kanske är helt fel ute. =) Var lite nyfiken bara.
 
Stämningsbilder
fox skrev:
-------------------------------------------------------
> Många härliga bilder, jag tyckte speciellt
> chrillas och *micke*'s bilder var härliga..
> Dessutom så fastnade jag starkt för Leos andra
> bild där.. riktigt stämningsfull. Hade varit skoj
> att se den i högre upplösning..
>
> chrilla, vilket berg är det där du står och hoppar
> på? Ser ut som nånting på Hisingen-sidan, nära
> centrum.. men jag kanske är helt fel ute. =) Var
> lite nyfiken bara.

Tackar!

Ramberget, nästan högst upp. Bilden är tagen ut mot kanalmynningen en kall dag i februari.

Kanske märks att jag gillar motljus...


 
Stämningsbilder
Nu då...?

Mkt fina bilder. Kan inte låta bli att komentera de halvnakna flickornas förehavanden bara. Hon på Skoglingsbild är ju barfota ju...det måste ju gör hur ont som hellst att cykla med spd pedaler då... ;o)
Den andra tösen som ser lite mera krigisk ut, hon har regäla skor å det tycker jag är bra. Manb ska vårda sina fötter.
 
Tillbaka
Topp