B bergwerk80 Medlem 2021-01-14 Starbike, erfarenheter? #1 Som rubriken lyder, nån här som köpt av tyska Starbike.com. Är dom bra?
RockyRider Aktiv medlem 2021-01-14 Starbike, erfarenheter? #2 Helt ok men personligen använder jag R2 bike eller Bike-discount. Båda tyska webbshoppar
B bdaz Ny medlem 2021-01-14 Starbike, erfarenheter? #3 köpt både hjul och dämpare där och det har funkat utan problem..
mzi Aktiv medlem 2021-01-14 Starbike, erfarenheter? #4 Jag har byggt hjul där för många år sedan, men jag tror jag har hört här att de har blivit lite slarviga på senare tid. Mina hjul är fortfarande raka och bra.
Jag har byggt hjul där för många år sedan, men jag tror jag har hört här att de har blivit lite slarviga på senare tid. Mina hjul är fortfarande raka och bra.
B bergwerk80 Medlem 2021-01-14 Starbike, erfarenheter? #5 Tack för snabba svar! Jo jag har handlat från flera tyska webshops men aldrig starbike. Bara dom som verkar ha det jag söker efter :)
Tack för snabba svar! Jo jag har handlat från flera tyska webshops men aldrig starbike. Bara dom som verkar ha det jag söker efter :)
L Lainen Medlem 2021-01-14 Starbike, erfarenheter? #6 Fungerar bra och var även godkänt av Sixten på hans tid