stiffy till heckler

qvick

Ny medlem
stiffy till heckler
nu e ja fan trött på de här jävla pisset me avbrutet växelöra eller drop out..kalla de va man vill men jobbit när pisset brister e de..aja så till min fråga innan ja kastar cykeln från balkongen..

vilka finns som dealar santa cruz.. e de bara dr spoke eller finns de fler..
o så undrar ja om man kan sätta en sån stiffy eller va de heter för o staga upp henne så de håller för lite pinnar som man får därbak hela tiden..nån mer som ha bekymmer me detta?

Bilagor

• pisset.jpg
    pisset.jpg
    91.9 KB · Besök: 47
stiffy till heckler
Bilden i bakgrunden och texten ovanför bilden...

qvick skrev:
-------------------------------------------------------
> staga upp henne så de
> håller för lite pinnar som man får därbak hela
> tiden..

Nu börjar jag undra om hojen på bild har nåt med saken att göra eller inte ;-)

[edit]: Bilden måste säkras =)
pisset.jpg ht=544

Senast redigerad av en moderator:
stiffy till heckler
"o så undrar ja om man kan sätta en sån stiffy eller va de heter för o staga upp henne så de håller för lite pinnar som man får därbak hela tiden..nån mer som ha bekymmer me detta?"

Fan, världsklass på den meningen om du menar vad jag hoppas :-)

stiffy till heckler
"går väl lite fortare för folk när de e lite porr me i leken"

Tja.... Det är väl änna meningen va? ;-)

[edit]: Äsch! Den här gången kom Kakan snabbare med svar

stiffy till heckler
http://www.haggs.nu/ säljer SC. Växelöron till hecklern är inget kul. Har knäckt tre stycken själv och priset är över 500:- st. Det är dyrt att ligga på topp.

Sist jag köpte ett beställde jag från uk och fick det på två dagar fast de inte hade det i lager (kommer inte ihåg namnet på butiken men kan kolla upp det tror jag). När jag beställde från spoke tog det 4 veckor.

stiffy till heckler
en smart lösning kunde vara att man tog en hel dropout till en ingenjör firma som kunde CNC ut ett par stycken. Jag vet att sånna verkstäder finns i Stockholm men inte var.

Om någon hitta en firma så skulle jag vara intereserade av att går med i någon gruppköp.

stiffy till heckler
blir nog till o bygga om mitt hope nav till 10mm axel o sen en saint växel på de..
va tror ni om detta..sen slipper man vänta på att piiset ska ta så lång tid o få..
o pajjar den växeln får man bara bygga tillbaka o sätta på vanlig växel..tills man köpt ny saint växel..
slipper ha cykeln bara ståendes då..

stiffy till heckler
ianthewelshman: Jag har låtit en kompis ta fram ett öra till min Tomac och det är grymt mycket simplare än ett heckleröra. Med tanke på hur lång tid det tog att få fram så blir det nog billigare att köpa ett orginal till hecklern då dessa öron är bra komplicerade att rita upp i CAD:en.

stiffy till heckler
e de sidan http://www.stif.co.uk som du mena när du pbeijer beställde från uk..kul me namnet me..
blir nog därifrån ja ska beställa iaf..men nu blir de till o lägga sej o drömma om övertiden man får jobba för o ha råd me detta..

stiffy till heckler
Kneecap skrev:
> Tjena!
>
> BTW.. Vilken rulle är det?

Upp till armbågen 4

stiffy till heckler
nu efter mykke väntan har ja smörjt in o mekat dit min bakväxel..känns redit skönt nu efteråt iaf..
o för er som undrar så kallar sej flickan i filmen lily thai..så ni som fått gulafebern känner väl redan till dena brutta för er andra så e de bara till o se fram emot många timmars nötande..

Bilagor

• heckler.JPG
    heckler.JPG
    62.2 KB · Besök: 48
Tillbaka
Topp