Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vernersson sa:Tack ska ni ha =)
Gammelgubbe fegis måste ju komma igång igen *S*
Haga låter som ett bra alternativ till liftassisterat.
En utsocknes fråga dock.
Hittade detta under turtips: http://happyride.se/turtips/229/
Stämmer denna eller har det förändrats sedan 2012 då den postades?
Är spåret uppmärkt så man hitter eller är det "hittavilse" som gäller? ett äventyr i sig dock *S*
Lillgammal sa:Vernersson sa:Tack ska ni ha =)
Gammelgubbe fegis måste ju komma igång igen *S*
Haga låter som ett bra alternativ till liftassisterat.
En utsocknes fråga dock.
Hittade detta under turtips: http://happyride.se/turtips/229/
Stämmer denna eller har det förändrats sedan 2012 då den postades?
Är spåret uppmärkt så man hitter eller är det "hittavilse" som gäller? ett äventyr i sig dock *S*
Den stämmer, dock finns fler grävda avstickare från huvudspåret, vilket ger multipla varianter av huvudspåret. Kolla youtube så kan du se hur banan ser ut. Från helmet cams kan du se vilket spår du följer från toppen, alternativt så kan du första gången pushbajka upp då huvudspåret går parallellt med grusvägen upp till toppen på ett visst ställe (ganska synligt då du ser trädroppet där)
jofahjalm sa:Flottsbro har ju garanterat störst utbud nu. Där har man roligast med en stigcykel. Bästa DH i Stockholm är nog SM-banan i hammarbybacken.
H. sa:jofahjalm sa:Flottsbro har ju garanterat störst utbud nu. Där har man roligast med en stigcykel. Bästa DH i Stockholm är nog SM-banan i hammarbybacken.
+1
lepik sa:Haga var ganska igenväxt sist jag var där. (Giftiga växter till och med?) Så det kanske är bättre höst och vår?
Annars tycker jag att det är riktigt fint även om jag inte kör dödshoppen.
larsaw sa:Alltså, för att bara prova på någon gång funkar ju en AM/Ändjurå, men ska en köra mera aktivt så bör nog en riktig släde införskaffat. Att bomba på i riktiga DH-spår med mycket stök o hopp/dropp, sliter HÅRT på en hoj som inte är anpassad för't...
YT Tues har väl blivit ngn form av Happy-favorit.
desmo sa:Konsensus verkar vara att en DH är fel val för Hammarby och Flottsbro.
Då får jag fundera vidare.