stor pakethållare fram

Peter E

Aktiv medlem
stor pakethållare fram
jag vill ha en sån där stor pakethållare fram på pendlarhojen. Ingen lowrider utan ett sånt där coolt flak. Går det att få tag på eller är det bara amerikaska customtillverkare som gör sånna för typ en miljard styck.

stor pakethållare fram
enklaste sättet är att köpa ett surly nice rack och såga till en plywoodskiva som man skruvar fast på. Det blir inte helt gratis, men det blir nog inte de amerikanska custom-flaken heller.

Ett alternativ som jag är sugen på är att köpa mig en rörbock och en svets och börja foga ihop rör på egen hand. Det känns dock som ett långtidsprojekt.

/rikard

stor pakethållare fram
Jag har också funderat på det här en del, men inte hittat något som passar, en post pakethållare som fäst på ramen är inte ett alternativ.

Jag har accepterat att om det ska bli ett rack innom budget så måste jag bygga själv. Peter ska vi ha meckkväll?

Inspiration:
8railreversed.jpg ht=485

p_sycr15.jpg ht=516

schott8209.JPG ht=725

woodyflatbed2big.jpg ht=544

stor pakethållare fram
Boe skrev:
-------------------------------------------------------

> ska vi ha meckkväll?
>

ska jag bygga så hör jag av mig, hade hoppats på att det skulle finnas nån hållare i typ Biltema klass

stor pakethållare fram
gaffelmonterad ska jag köra på, tveklöst. Alla gamla vettiga porteur cyklar har gaffelmontrad lastare.

p_sycr18.jpg ht=446

BillSchneider-17.jpg ht=410

paris.jpg ht=477

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp