Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aliide sa:Var det inte någon här som ville ha en vcls-stolpe? Kommer tyvärr strax ha en till "salu" (är tvungen att sänka den lägre än gränsen för knänas skull och vill inte ha sadelstolpshaveri). Tyvärr har "mutterplattan" lossnat emellan, men det spelar egentligen ingen roll, sadelstolpsklämman håller ju ihop den.
Vill man även ha sadeln (Ergon Evo SM30) så finns den också, för smal för mina sittben.
Allt är förhandlingsbart.
(Känns just nu som en skymf mot min fina tysk, såväl stolpe som sadel från amerika är beställda...)
salle sa:Söker 26" bakhjul till min ss. För fälgbroms och kassett, behöver inte vara i superskick, men gärna rakt. Har allt möjligt i lådorna, annars karma, finöl eller ANNAT. I Sthlm alt. Nyköpingstrakten.
salle sa:salle sa:Söker 26" bakhjul till min ss. För fälgbroms och kassett, behöver inte vara i superskick, men gärna rakt. Har allt möjligt i lådorna, annars karma, finöl eller ANNAT. I Sthlm alt. Nyköpingstrakten.
Bump
abarth sa:Tjena, lyckades med konststycket att trassla in min jacka i min gamla crescent - utgången blev att den gamla Shimano Positron 400 bakväxel gick ut som förlorare ur matchen...
Någon som har en i gömmorna så jag kan få igång den gamla krigaren igen!?
Vänligen Thomas
abarth sa:Tjena, lyckades med konststycket att trassla in min jacka i min gamla crescent - utgången blev att den gamla Shimano Positron 400 bakväxel gick ut som förlorare ur matchen...
Någon som har en i gömmorna så jag kan få igång den gamla krigaren igen!?
Vänligen Thomas
setreus sa:Har kommit till insikt att jag måste byta ut hela drivlinan på min CX. Jag behöver alltså 2x10 Shimano:
Kassett
Stor och liten klinga fram (110 BCD?)
Kedja 10s
Trissor till bakväxeln
Har jag glömt något? En tusing åker jag på om jag klickar hem från Wiggle eller Mantel. Tacksam för all hjälp!
desmo sa:setreus sa:Har kommit till insikt att jag måste byta ut hela drivlinan på min CX. Jag behöver alltså 2x10 Shimano:
Kassett
Stor och liten klinga fram (110 BCD?)
Kedja 10s
Trissor till bakväxeln
Har jag glömt något? En tusing åker jag på om jag klickar hem från Wiggle eller Mantel. Tacksam för all hjälp!
Kedjelås om det inte ingår i kedjan du köper?
Om du ändå byter hela drivlinan, ska du inte ta och byta vajrar till fram- och bakväxel också?
Päran sa:Snyfthistoria.
Kusinen och hans sambo fick en ny bebis för nån månad sen och som present på födelsedagen renoverade jag upp två cyklar. Det var en dam och en herr av samma modell, Puch från sent sjuttiotal men de blev tydligen lite väl fina och nåt AS stal damcykeln ur mitt låsta cykelförråd, dan innan midsommarafton när jag tänkt presentera för de nyblivna föräldrarna.
Nu efterlyser jag alltså ersättare till damcykeln så att presenten blir komplett igen. Det är en guldmetallic Puch citycykel från slutet av sjuttiotalet med duomatic-nav enligt bild, skicket spelar ingen roll så länge den är hyfsat fri från lackskador. Jag är beredd att prostituera mig och donera organ om det krävs, eftersom alternativet är att vara förbannad för resten av livet.
Så ni som kan, hjälp mig skaka fram ett nytt ex, annars vinner terroristerna.
PM:a om ni har nån ledtråd
Kolla nr 10...Päran sa:Snyfthistoria.
Kusinen och hans sambo fick en ny bebis för nån månad sen och som present på födelsedagen renoverade jag upp två cyklar. Det var en dam och en herr av samma modell, Puch från sent sjuttiotal men de blev tydligen lite väl fina och nåt AS stal damcykeln ur mitt låsta cykelförråd, dan innan midsommarafton när jag tänkt presentera för de nyblivna föräldrarna.
Nu efterlyser jag alltså ersättare till damcykeln så att presenten blir komplett igen. Det är en guldmetallic Puch citycykel från slutet av sjuttiotalet med duomatic-nav enligt bild, skicket spelar ingen roll så länge den är hyfsat fri från lackskador. Jag är beredd att prostituera mig och donera organ om det krävs, eftersom alternativet är att vara förbannad för resten av livet.
Så ni som kan, hjälp mig skaka fram ett nytt ex, annars vinner terroristerna.
PM:a om ni har nån ledtråd
Jimel sa:Vill du sälja bromsarna?
nikkob sa:Hej,
Söker kompressionsplugg för 1 tums kolfibergaffel. Kan betala en slant för att kunna köra vidare. Om inte tas gärna tips om var man kan köpa, ebay från USA är det jag lyckats hitta, känns mekkigt. Någon fixiesite i europa?//n