Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tar gärna detta om det finns kvar.Skänkes:
Visa bilaga 429571Radon 26" MTB ram och hjul. Stl. M/18 tum
Hamnar på återvinningen om ingen vill ha den.
Finns i Eskilstuna och skickas ej.
Tar gärna detta om det finns kvar.
Kan hämta ikväll
Den sortens tänk gillar jag. Skam den som ger sig! ?”Är det någon som råkar ha en svart (X-Firm) eller möjligen blå (firm) fjäder till en Rockshox Pike 426 U-Turn liggandes i gömmorna?”
En polare till mig hade en pendlare med en gammal judy xc där elastomerna (hälften fjäder , hälften elastomer) hade smält/lösts upp , hade några gamla luftgevärsfjädrar liggande , en av dem hade exakt samma mått förutom längden , kapade en på hälften, planade ändarna . Funkade bra.
Hoppas det löser sig
Mange
Slapp obskyra webshoppar! Trek store Göteborg hittade inte bara rätt nummer i sprängskissen, de hade till och med rätt skruv liggandes i en låda. Världsklass!Ingen som råkar sitta på skruven till nedre dämparinfästningen till en Trek fuel ex 8 från 2009? Annars blir det till att leta på obskyra webshoppar. Runddrog min idag när jag bara skulle ta loss och mäta lite.
Visa bilaga 430032
3 st styren bortskänkes.
Finns för avhämtning i Örebro eller om du tar allihopa kan jag även skicka dom mot fraktkostnaden.
Det översta är av märket Cavo, 640mm brett 31,8mm tjockt
Det i mitten är ett Red Cycling Products med 100mm styrstam, 720mm brett och 31,8mm tjockt.
Det nedersta är ett bedrövligt målat(av nån annan än mig ?) Six Pack Millenium, ca 790mm brett och 35mm tjockt. Det går säkerligen att få bort den svarta färgen relativt enkelt för det har flagnat bort en del redan och få fram den röda originalfärgen
EDIT: alla är tingade!
Har du bild på cykelnCykel och ramkartonger bortskänkes mot avhämtning i Gävle.Visa bilaga 430281
Haha va fan??Har du bild på cykeln![]()
Jag sätter ihop en liten 26" till dottern och jag behöver ett par lätta 26" hjul med skivbroms. Vanlig QR
Är det någon i Göteborgstrakten som vill bli av med ett par 26" hjul? Det måste ligga drivor med gamla hjulpar i garderoberna i landet. De skall helst vara såpass lätta att de i alla fall inte upplevs som tunga.
Ja det är lite underligt. Samma sak om man vill ha en begagnad 26" gaffel av bra/bättre modell.svårare än väntat att sourca beg. tjugosextummare har jag märkt. iaf i skåne ?
enda förklaringen: happyriders are hoarders ?Ja det är lite underligt. Samma sak om man vill ha en begagnad 26" gaffel av bra/bättre modell.
Du har pmRockshox TK Mag 26” 100mm bortskänkes mot avhämtning i Örebro
Använd ett par mil för några år sedan men har sedan dess legat på hyllan i garaget och samlat damm.
Visa bilaga 431503
Visa bilaga 431502
Ja det är lite underligt. Samma sak om man vill ha en begagnad 26" gaffel av bra/bättre modell.
Jag tar gärna cx:en! Borde gå att bygga en enklare gravel av?Skänkes:
Marin aluram. 15", relativt lätt men ful buckla på överröret. Syns vid loggan nära sadelröret. Gratis.
Visa bilaga 432343
Överlåtes:
Crosslight Pro.
Riktig cykelcross utan flaskhållare etc. Lätt. Aluram och kolfibergaffel med mycket utrymme för framhjulet. Jag inser att en fälgbromsad CX är värd mer som aluminiumskrot men delarna ingår och kanske vill någon slita ner fler hjulpar. Alla delar ingår eller kan säljas löst. Kan skicka med ett styre med. Hjulparet har inte mycket bromsyta kvar.
Visa bilaga 432342
Var i landet? Ystad? Haparanda?Skänkes:
Marin aluram. 15", relativt lätt men ful buckla på överröret. Syns vid loggan nära sadelröret. Gratis.
Visa bilaga 432343
Överlåtes:
Crosslight Pro.
Riktig cykelcross utan flaskhållare etc. Lätt. Aluram och kolfibergaffel med mycket utrymme för framhjulet. Jag inser att en fälgbromsad CX är värd mer som aluminiumskrot men delarna ingår och kanske vill någon slita ner fler hjulpar. Alla delar ingår eller kan säljas löst. Kan skicka med ett styre med. Hjulparet har inte mycket bromsyta kvar.
Visa bilaga 432342
Var i landet? Ystad? Haparanda?
Framhjul har jag för många men det hjälper kanske inte?Söker billigt 26" MTB bakhjul för 10-delad kassett, skivbroms och QR eller komplett hjulpar fram/bak.
Helst komplett med kassett, skiva och kassett. Finns i Skåne.
Finns i Göteborg centrum/Billdal
Skänkes:
Visa bilaga 432343
Överlåtes:
Crosslight Pro.
Cirka 56-57 cm +/- mäter gärna vid behov.
Visa bilaga 432342
Kollat in Biltema?Någon som sitter på stänkskärmar som passar till en 26 tums helstel gammal mtb? Gärna inte så långt från Stockholm.
Plats? Jag har nog något som ligger och skräpar. Alu (silver) inte svart.Söker V broms till lilltjejens cykel.
Eller egentligen bara detaljen med skruven som spänner som spänner fjärden för tillbakagången (svarta plastaskiten med stjärnskruv på bild..)
Behöver inte vara toppskick men roligare om den inte är för rostig..