Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en komplett Altus-framväxel liggandes. Jag vet inte om det kan vara något?Till en alivio framväxel behöver jag brickan som man spänner vajern med. Gärna skruven också men det är inte nödvändigt.
Visa bilaga 487613
Ja, i brist på delen jag behöver så kan det vara intressant. Jag ska svänga förbi någon lbs i veckan och se om de har något först.Jag har en komplett Altus-framväxel liggandes. Jag vet inte om det kan vara något?
Jag finns på PM om det blir aktuellt. Den där din mot fraktkostnad i så fall.Ja, i brist på delen jag behöver så kan det vara intressant. Jag ska svänga förbi någon lbs i veckan och se om de har något först.
Ställer mig på kö ifall det dyker upp ett lager. Kan ta en näve också om priset är bra. Går ju alltid åt.Shimano BO1S brake pads, någon som sitter på ett lager som inte längre används?
Jag har det här liggandes på k&s. Hojta till om det är av intresse så löser vi det på något bra sätt. Det är 26/559.sökes
kralligare 26 tums (559) hjul sökes till ett gammalt downhill fulbygge
Testa att hålla in batteriet bak-och-fram i sin hållare i (jag tror det är) 30 sekunder. Det kortsluter den och skall nollställa om det skulle vara något mjukvarufel kan det hjälpa.Letar pulsband med ANT ?. Ev bara en pulsband-”klump” (alltså bara elektroniken, inte bandet) passande ett Garmin-band. Mitt har gett upp och vägrar vakna trots batteribyte. Betalning enligt dina önskemål.
Jag befinner mig fysiskt i Malmö. (Och mentalt längs Giro d’Italias färdväg, men det spelar mindre roll i det här fallet.) Ska det skickas betalar jag såklart för att PostNord ska åka förbi mitt hem och sätta status ”ej hemma” så att jag får gå bort till utlämningsstället.
Har du även kadens- och hastighetssensorer är jag intresserad även av det. ?
Jag har några nya liggandes, både höger och vänster, dock är de i silver. kan gärna byta om den du har är i svart.Någon som har en sån här?
Märke spelar mindre roll men den ska passa Magura och vara för vänster sida.
Har en splirrans ny, för höger som jag kan byta mot. Eller en satans massa annat cykelbös.
Eller pengar.
Jag bor i GBG.
Visa bilaga 479764
Är det någon speciell typ av fälgar du är ute efter? Och är det viktigt att de släppt i fogen?är det någon som sitter på en eller fler fälgar som har släppt i fogen? har för mig att jag sett bilder på det i nån annan tråd, men hittar inte nu. Ska inte bygga för cykel men har en annan grej på gång. gärna i mölndal/göteborg området.
Ang, fogsläppet så tänker jag att de är lättast att få ihop dem till att bli någorlunda runda igen, men vad har du? egentligen inte mer än att de gärna får vara i storleken 26" - 27 - 28" /559 630 622 isch, men är otroligt flexibel.Är det någon speciell typ av fälgar du är ute efter? Och är det viktigt att de släppt i fogen?
Jag har ett par gamla 28" lvg-fälgar och en 26"-fälg. Samtliga i aluminium. 26" aningen bredare. Ingen av dom har dock någon vidare fogsläpp. ?Ang, fogsläppet så tänker jag att de är lättast att få ihop dem till att bli någorlunda runda igen, men vad har du? egentligen inte mer än att de gärna får vara i storleken 26" - 27 - 28" /559 630 622 isch, men är otroligt flexibel.
Jag köpte en ny. Men tack ändå!Jag har några nya liggandes, både höger och vänster, dock är de i silver. kan gärna byta om den du har är i svart.
Jag har detta liggandes: https://happyride.se/annonser/26-hjul-framhjul-for-skivbroms-6-bults.154362/Skänkes, fjädrande sadelstolpe i behov av lite kärlek samt världens vidrigaste sadel #lidl
Visa bilaga 488042
Söker 26” framhjul till pendelhojen, skivbroms är krav.
Låter som en plan ? får se vad @darkforce tycker bara ?Jag har detta liggandes: https://happyride.se/annonser/26-hjul-framhjul-for-skivbroms-6-bults.154362/
@darkforce har första tjing. Annars får du gärna ta det i utbyte mot prylarna jag hämtade hos dig (och kanske även den där sadeln, jag har en likadan själv på en av hojarna på landet och tycker inte alls att den är så dum) om det är av intresse.
Bortskänkes nya Elite Crono TT flaskor. Visste inte att det behövs speciella hållare till de här. Mottagaren står för frakten.Visa bilaga 487940
Ett bojsänke till hjul från en 10 år gammal btwin triban aktuellt? Ekrarna rostiga, men tror det rullar på bra och är rakt - skall slänga ett öga i förrådet om du är intresserad. Finns i gbg, gratis mot avhämtning!Jag är på jakt efter ett par delar till annalkande cykelsemester. Söker ett par SPD-pedaler samt ett billigt bakhjul för fälgbroms som klarar av 37mm breda sulor och 9 växlar! Hojta till om du har något liggandes!
I Sthlm? Jag har en fräsig pakethållare och byter gärna mot ett fräsigt styre! Kan ta bild och droppa ett pm.Sökes främre pakethållare för hipster26"bygge.
Har pengar eller fräsiga styren till ditt gravelprojekt. OnOne Midge och Mungo.
Do It!I Sthlm? Jag har en fräsig pakethållare och byter gärna mot ett fräsigt styre! Kan ta bild och droppa ett pm.
Du har PMTja! Ser ut så här. Jag bor i Aspudden så rätt nära Bromma men sitter typ i möten hela dagen, men borde kunna klämma in en snabb cykling dit. Visa bilaga 488253
vill du ha det får du ta de @Jimel mitt behov e slowfood bygge så kan passa till bättre behövandeLåter som en plan ? får se vad @darkforce tycker bara ?
Testa att hålla in batteriet bak-och-fram i sin hållare i (jag tror det är) 30 sekunder. Det kortsluter den och skall nollställa om det skulle vara något mjukvarufel kan det hjälpa.
Har fungerat för mig på nyare band utan avtagbar dosa iaf.(HRM-RUN)
Har nåt liggandes i garaget. Kollar upp det när jag lagt ungarna.Visa bilaga 488418
Söker pulley till denna e*thirteen srs+, eller egentligen vad som helst 9t borde jag kunna få att fungera hjälpligt till den cykel den ska sitta på...?
Dra iväg ett PM du och @darkforce är överens och om du fortfarande är intresserad så hittar vi någon bra lösning kring det praktiska.Låter som en plan ? får se vad @darkforce tycker bara ?
sökes
kralligare 26 tums (559) hjul sökes till ett
sökes
kralligare 26 tums (559) hjul sökes till ett gammalt downhill fulbygge
vart finns dom o va har du tänkt dej för dom?Har ett par gula deemax
X1 11-speed bytes mot 10 petad dito.✌