[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Då livssituationen snart blir en aning trängre tänkte jag frigöra utrymme genom att skiljas från följande pryttlar.
Växelreglage - SRAM X9, 2x10 (2012). Använts en och en halv säsong
Växelförare - 1 stycke SRAM X0, Long cage (2012), 1 stycke SRAM X7 Directmount framväxel (2012), 1 stycke SRAM Rival short cage (2013)
Vevparti - SRAM X9, 175 mm (2012), två säsonger på nacken
Glasögon - Shimano CE-S50R med gul kontrastlins. Använd vid ett par tillfällen, trodde jag tappade bort dem, slängde tillslut tillhörande linser och hardcase för att ett par dagar senare hitta brillorna....
Pedaler - Shimano M520, skapligt använda och ena pedalen har en sprucken "bur" men lagren går fint så kanske kan användas som reservpedal, någon som sitter på en hel vänster och en trasig höger? :)
Sadelväska - Bontrager 0.6L
Styrstam - Raceface Evolve 90 mm
Fäste - Abus låsfäste, Granit X-Plus 2012 års model, TexKF Twin
Kom med vettiga bud!
Växelreglage - SRAM X9, 2x10 (2012). Använts en och en halv säsong
Växelförare - 1 stycke SRAM X0, Long cage (2012), 1 stycke SRAM X7 Directmount framväxel (2012), 1 stycke SRAM Rival short cage (2013)
Vevparti - SRAM X9, 175 mm (2012), två säsonger på nacken
Glasögon - Shimano CE-S50R med gul kontrastlins. Använd vid ett par tillfällen, trodde jag tappade bort dem, slängde tillslut tillhörande linser och hardcase för att ett par dagar senare hitta brillorna....
Pedaler - Shimano M520, skapligt använda och ena pedalen har en sprucken "bur" men lagren går fint så kanske kan användas som reservpedal, någon som sitter på en hel vänster och en trasig höger? :)
Sadelväska - Bontrager 0.6L
Styrstam - Raceface Evolve 90 mm
Fäste - Abus låsfäste, Granit X-Plus 2012 års model, TexKF Twin
Kom med vettiga bud!