Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lundberg sa:Jag behöver vänster vevarm för fyrkantslager 170mm, gängpaj på det gamla.
Hålet som på bilden inte vridet som jag hade i lådorna, det blev jättekonstigt. Byte t ex ett onone Mary styre i vitt.
Dude sa:Lundberg sa:Jag behöver vänster vevarm för fyrkantslager 170mm, gängpaj på det gamla.
Hålet som på bilden inte vridet som jag hade i lådorna, det blev jättekonstigt. Byte t ex ett onone Mary styre i vitt.
Herr Lundberg, kan erbjuda en liknande vev ny i förpackning!
Den är tyvärr en polerad model men kan spraylackas i rätt kulör före leverans.
thelars sa:Nån som sitter på en blå rockshox Sid i bra skick?
nog för att en inte ska vara kräsen men det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig!gogeli sa:700 är väl 28tum.. har ett med fotbroms iaf lite högre upp i listen. (Dock inkl lite olika växlar) :) om det kan vara av intresse.
Kneecap sa:thelars sa:Nån som sitter på en blå rockshox Sid i bra skick?
Tjena!
Ja. En SL från 2002.. Dyyyr
thelars sa:Kneecap sa:thelars sa:Nån som sitter på en blå rockshox Sid i bra skick?
Tjena!
Ja. En SL från 2002.. Dyyyr
Hur dyr?
Jag har en över som min bakväxel inte mäktade med. Ganska säker på 32 är största men osäker på resten.emmer sa:Någon i GBG som har en 10-delad kassett med största drev mindre än 34 liggandes?
(typ 11-28, 12-28, 11-30, 11-32, 12-32, 11-34 eller något såntdär...)
(Ska vara till dotterns CX-hjul som inte går många meter, så så länge det inte kuggar över är det okay.)
edit: Finns gammalt jox och pilsner att byta med...
texastommi sa:darkforce sa:texastommi sa:SÖKES/KÖPES: Ett stycke dustcap (heter det så?) till smått antik pedal, Atom 700. Någon happyit som kan tänkas ha något dylikt i gömmorna?
http://velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=73b22e42-2b05-46a2-b03c-6c3843cba996
kanske kan ha nått liknande i lådorna i farsgubbens lada kan kolla slutet av nästa vecka då ja åker upp till hemtrakterna
Det får du gärna göra om du har tid! Kostade på pedalerna några nya lagerkulor och fett idag - de blev som nya! Skulle vara kul att få dem kompletta.
olle/frost sa:Försökte rädda mitt stackars påbackade framhjul, men det är tyvärr inte görligt. Inte så det blir stigdugligt, i vilket fall. Nån i stockholmstrakten som har ett 26-tums framhjul liggande? Gärna 9mm QR och bultat diskfäste, men sånt går ju att adaptera i värsta fall. Vill ni ha nått i byte, så är ni välkomna så kan vi gå igenom mina prylar och se om det är nått som passar.
Kneecap sa:olle/frost sa:Försökte rädda mitt stackars påbackade framhjul, men det är tyvärr inte görligt. Inte så det blir stigdugligt, i vilket fall. Nån i stockholmstrakten som har ett 26-tums framhjul liggande? Gärna 9mm QR och bultat diskfäste, men sånt går ju att adaptera i värsta fall. Vill ni ha nått i byte, så är ni välkomna så kan vi gå igenom mina prylar och se om det är nått som passar.
Tjena!
Nej.. men ja..
olle/frost sa:Kneecap sa:olle/frost sa:Försökte rädda mitt stackars påbackade framhjul, men det är tyvärr inte görligt. Inte så det blir stigdugligt, i vilket fall. Nån i stockholmstrakten som har ett 26-tums framhjul liggande? Gärna 9mm QR och bultat diskfäste, men sånt går ju att adaptera i värsta fall. Vill ni ha nått i byte, så är ni välkomna så kan vi gå igenom mina prylar och se om det är nått som passar.
Tjena!
Nej.. men ja..
Sluta vela nu, knäskål, och kom upp och drick öl istället. Och har du ett hjul kan du ju ta med det också. ;)
jomper sa:Det är ingen som sitter och tjuvhåller på ett gammalt icke oversize mtb-styre av lite flottare modell? Antingen silverfärgat eller kolfiber, gärna utan loggor. Lowrise.
olle/frost sa:Försökte rädda mitt stackars påbackade framhjul, men det är tyvärr inte görligt. Inte så det blir stigdugligt, i vilket fall. Nån i stockholmstrakten som har ett 26-tums framhjul liggande? Gärna 9mm QR och bultat diskfäste, men sånt går ju att adaptera i värsta fall. Vill ni ha nått i byte, så är ni välkomna så kan vi gå igenom mina prylar och se om det är nått som passar.
Sa jag tack :-)Rattnalle sa:Jag har en över som min bakväxel inte mäktade med. Ganska säker på 32 är största men osäker på resten.emmer sa:Någon i GBG som har en 10-delad kassett med största drev mindre än 34 liggandes?
(Ska vara till dotterns CX-hjul som inte går många meter, så så länge det inte kuggar över är det okay.)
Det tror jag nog. Men varsågod :-)emmer sa:Sa jag tack :-)Rattnalle sa:Jag har en över som min bakväxel inte mäktade med. Ganska säker på 32 är största men osäker på resten.emmer sa:Någon i GBG som har en 10-delad kassett med största drev mindre än 34 liggandes?
Bridgestone sa:Någon som har en sådan här liggandes i gömmorna?
olle/frost sa:Nån i stockholmstrakten som har ett 26-tums framhjul liggande? Gärna 9mm QR och bultat diskfäste,
leffo sa:Jag har ett easton i kolfiber, lätt och flott men med loggor. Skicka PM med nummer eller mail så kan jag skicka bilder.
Fiffy sa:Hjälp!
Är det någon som vill bli av med ett gammalt XTR m-950 eller m-952 vevlager?
Otidsenliga och onödigt svåra att få tag på. Men jag vill så gärna ha ett!
Ego sa:Biltema mekställ bortskänkes. Finns i Uppsala.