Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
darkforce sa:nån som råkas ha en dropper post remote till övers?
v96oskar sa:Har lite skivbroms jag gärna skänker till bättre behövande.
1 st nytt bromsok Shimano BR-M395.
2 st begagnade bromsok Shimano XT BR-M775.
2 uppsättningar begagnade bromsar Avid Juicy, det vita paret har belägg och de svarta är utan (osäker funktion).
Finns i Tynnered (Göteborg), och kan tas med till Ringön dagtid vardagar.
v96oskar@hotmail.com
0761-302475
Har en komplett guidebroms men det kanske inte är det du söker.Offpistian sa:Någon som har en gärna två klämmor till sram guide bromsar liggandes som de inte behöver?
Har mängder med prylar att byta med eller så får du en peng...
En guidebroms och gx 10-42 kassett finns.joeldevahl sa:Söker delar för ett MTB-projekt om någon har liggande i lådorna:
* SRAM 1x11 drivlina
* Hydrauliska skivbromsar, både fram och bak (SRAM att föredra så man slipper flera bleed kits)
Betalar givetvis
Bridgestone sa:Någon som har ett par Ritchey logic cantilevers bromsar liggandes?
Även intresserad av sadel! Selle italia Flite!
Men måste vara till tillverkad 1991!!
Mini_me sa:Söker efter ett styre , bock , modernt så 31,8 nånting. 44cm eller mindre (vet att nån här fick ett styre som den inte var säker på skulle användas , du kanske har kvar det?)
Centerlockskivor 160mm 2st sökes oxå.
Har en stålram storlek 54/56 att byta med , ett stål trackstyre (smal infästning) , framväxlar till förbannelse.
Der Kaiser sa:Mini_me sa:Söker efter ett styre , bock , modernt så 31,8 nånting. 44cm eller mindre (vet att nån här fick ett styre som den inte var säker på skulle användas , du kanske har kvar det?)
Centerlockskivor 160mm 2st sökes oxå.
Har en stålram storlek 54/56 att byta med , ett stål trackstyre (smal infästning) , framväxlar till förbannelse.
31,8, 445 mm ytter-ytter. 318 gr. Skulle det vara något?
Mini_me sa:Har en låda med blandade verktyg. Nån som saknar nåt?
Mini_me sa:Har en låda med blandade verktyg. Nån som saknar nåt?
Är osäker på vad som finns så meddela vad du söker kan jag gräva.
daikai1 sa:Mini_me sa:Har en låda med blandade verktyg. Nån som saknar nåt?
Är osäker på vad som finns så meddela vad du söker kan jag gräva.
Finns några bachko-nyklar ;)
Jimel sa:Söker billigt mtb styre för att prova med mindre backsweep, har 9 grader idag och vill som sagt prova med mindre, pris viktigare än utseende :)
mikipedia_ sa:Jimel sa:Söker billigt mtb styre för att prova med mindre backsweep, har 9 grader idag och vill som sagt prova med mindre, pris viktigare än utseende :)
Får du inge napp är superstar billiga på alustyren lr kolla nukeproof på crc.
Jimel sa:mikipedia_ sa:Jimel sa:Söker billigt mtb styre för att prova med mindre backsweep, har 9 grader idag och vill som sagt prova med mindre, pris viktigare än utseende :)
Får du inge napp är superstar billiga på alustyren lr kolla nukeproof på crc.
Superstar hade inget vettigt hemma tyvärr.
Det är de som heter FH-RM65 tror jag. Lite mer ovanliga. Men går fortfarande att köpa.frippegubben sa:Bodyn på vintercykeln gav upp, frihjul både framåt och bakåt...
Jag plockade isär alla gamla nav jag hittade men inget såg ut så här.
Är det nån som har nåt i nån skrotlåda så tar jag tacksamt emot det.
Ska passa 8-delad kassett.
Bump. De åker på tippen om ingen vill ha dem.Rattnalle sa:Skänkes mot avhämtning: två Superstars DS25 27,5" 32h i färgen rå aluminium. Ena som suttit bak har ett par bulor och nån flat spot, andra har suttit fram och är ok.
Björkekärr, Göteborg.