Salabaladala
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
BORTA. Skänker bort en Shimano CS HG50 9 delad MTB kasett från nån gammal pendlare som skramlat i lådan i flera år nu. 11-30 om jag inte minns fel. Gick nog inte mer än 50 mil, växlingen fungerade aldrig optimalt med cagen på bakväxeln. BORTA:
DÄCKEN BORTA. Sen så har jag ett par Conti Gp4000S 23mm som någon som gillar ont i arslet kan få. Kommer aldrig åka på så smala däck igen i mitt liv. Det som suttit fram är fortfarande rätt så runt och fint, det som suttit bak är lite plattat av slitage. Hundratals mil kvar på båda bedömer jag. Ger bara bort dessa till någon som lovar på heder och samvete att faktiskt använda dom. DÄCKEN BORTA.
Tar gärna en slant på swish för frakten.
DÄCKEN BORTA. Sen så har jag ett par Conti Gp4000S 23mm som någon som gillar ont i arslet kan få. Kommer aldrig åka på så smala däck igen i mitt liv. Det som suttit fram är fortfarande rätt så runt och fint, det som suttit bak är lite plattat av slitage. Hundratals mil kvar på båda bedömer jag. Ger bara bort dessa till någon som lovar på heder och samvete att faktiskt använda dom. DÄCKEN BORTA.
Tar gärna en slant på swish för frakten.
Senast ändrad: