Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Singular sa:Behövs; minst en klingbult till ett Record Ultra-Torque-vevparti (Campagnolo) i kolfiber, av halvmodern modell (dvs den märkliga tvådelade varianten med torxfattning i ena halvan och spår i den andra) med 8mm diameter. Mycket uppskattat om det skulle finnas över! Belöning på både bank- och karmakonto.
Ja tack dom vill jag ha Mvh Hasseerkkn sa:Ett par Shimano PD-M520 bortskänkes eller bytes mot något kul, klistermärken till pojken eller något :)
Klossar medföljer!
Annars ställer jag mig gärna på kö här!Suzuki Hasse sa:Ja tack dom vill jag ha Mvh Hasseerkkn sa:Ett par Shimano PD-M520 bortskänkes eller bytes mot något kul, klistermärken till pojken eller något :)
Klossar medföljer!
Suzuki Hasse sa:Ja tack dom vill jag ha Mvh Hasseerkkn sa:Ett par Shimano PD-M520 bortskänkes eller bytes mot något kul, klistermärken till pojken eller något :)
Klossar medföljer!
LuketheDuke sa:Annars ställer jag mig gärna på kö här!Suzuki Hasse sa:Ja tack dom vill jag ha Mvh Hasseerkkn sa:Ett par Shimano PD-M520 bortskänkes eller bytes mot något kul, klistermärken till pojken eller något :)
Klossar medföljer!
wukkaN sa:Någon som sitter på en gammal lvg-gaffel i 1", gärna kolfiber? Tänkte fixa till en gammal 90-talsracer
Kneecap sa:wukkaN sa:Någon som sitter på en gammal lvg-gaffel i 1", gärna kolfiber? Tänkte fixa till en gammal 90-talsracer
Tjena!
Pekar -> https://happyride.se/annonser/ad.php?id=93893
wukkaN sa:Kneecap sa:wukkaN sa:Någon som sitter på en gammal lvg-gaffel i 1", gärna kolfiber? Tänkte fixa till en gammal 90-talsracer
Tjena!
Pekar -> https://happyride.se/annonser/ad.php?id=93893
Tjo! Har kollat med säljaren (samt försökt pruta lite) men det var andra som var intresserade, antar att den är såld nu :) Men tack för att du hade utkik!
fonky sa:Hej, söker trigger för framväxel med i-spec 2 fäste. Borde ligga många å skräpa kan man tycka. Hojta om ni har en liggandes. Alternativt om någon har en i-spec B till i spec 2 adapter.
kogoyo sa:Tror jag har en sån xt. Dom blev ju så krångliga shimano där ett tag, men fästet ser likadant ut. E på jobbet men kan kolla imorn när ja kommer hem om d fortf e intressant. pma mig gärna.
Vad har man det till?mtb565 sa:Söker justeringsverktyget för SRAM GX Eagel.
Inga LBS jag har vart hos har det och det känns lite onödigt och beställa på nätet från düskland så kollar här först.
mtb565 sa:Söker justeringsverktyget för SRAM GX Eagel.
Inga LBS jag har vart hos har det och det känns lite onödigt och beställa på nätet från düskland så kollar här först.
Rattnalle sa:Vad har man det till?mtb565 sa:Söker justeringsverktyget för SRAM GX Eagel.
Närmaste Clas Ohlson, B*ltema, Jula, m.fl. har ju för några tior. Eller bor du i ödebygden? ?Salabaladala sa:Nån som har en ringklocka över? Pinsamt att behöva hojta pling pling...
Du kan få mitt som dock är för NX Eagle men det är väl samma antar jag?mtb565 sa:Söker justeringsverktyget för SRAM GX Eagel.
Lejon sa:Du kan få mitt som dock är för NX Eagle men det är väl samma antar jag?
marckus sa:Söker 28” sunkframhjul till fälgbromsad herrcykel pga att något rövhål hoppat på mitt tidigare. Help me out!
marckus sa:Söker 28” sunkframhjul till fälgbromsad herrcykel pga att något rövhål hoppat på mitt tidigare. Help me out!
gabbeon sa:Söker en 40t eller 42t 110BCD shimano mtb kompatibel klinga i Gbg med omnejd. Söker även en 7delad shimano mtb kompatibel bakväxel i bra skick. Den jag har idag är lite sladdrig i nitarna.
Salabaladala sa:gabbeon sa:Söker en 40t eller 42t 110BCD shimano mtb kompatibel klinga i Gbg med omnejd. Söker även en 7delad shimano mtb kompatibel bakväxel i bra skick. Den jag har idag är lite sladdrig i nitarna.
Har en 7 delad shimano mtb-växel på en gammal barncykel som står och samlar smuts i förrådet, men cagen är rätt kort. Hur stor kassett ska du ha på den?
Kan lägga den på lådan om du betalar frakten.