Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DBS sa:Lättlätt xc kolfibergaffel med 18,5 cm gaffelrör (tapeter). För 135 mm qr.
Bytes mot tex bakväxel och reglage, 10 eller 11-delat.
Alfakrull sa:Någon som har en shim för 30.9 sadelstolpe till 31.6 sadelrör? Även tips på var det går att köpa nya inom EU mottages tacksamt. Kan byta mot pengar, saker jag har i mina annonser eller annat
aribr sa:Alfakrull sa:Någon som har en shim för 30.9 sadelstolpe till 31.6 sadelrör? Även tips på var det går att köpa nya inom EU mottages tacksamt. Kan byta mot pengar, saker jag har i mina annonser eller annat
En 50cl aluburk har funkat som shim till alla mina hojar.
Alfakrull sa:Någon som har en shim för 30.9 sadelstolpe till 31.6 sadelrör? Även tips på var det går att köpa nya inom EU mottages tacksamt. Kan byta mot pengar, saker jag har i mina annonser eller annat
Det blir nog fulmek då, kan ju inte lägga för mycket pengar på tjejens cykeledlundpeter sa:aribr sa:Alfakrull sa:Någon som har en shim för 30.9 sadelstolpe till 31.6 sadelrör? Även tips på var det går att köpa nya inom EU mottages tacksamt. Kan byta mot pengar, saker jag har i mina annonser eller annat
En 50cl aluburk har funkat som shim till alla mina hojar.
Långhylsor löser alla problem ?
wukkaN sa:Någon som har ett schysst däckpar i 25mm? Gärna skinwall, typ panaracer pasela eller dyl :)
Salabaladala sa:wukkaN sa:Någon som har ett schysst däckpar i 25mm? Gärna skinwall, typ panaracer pasela eller dyl :)
Definiera sjysst? Har ett par schwalbe durano i 622x25 som samlat damm i garaget i några år. Kanske 100-150 mil på dom. Satt på räcern från butik men bytte ganska snabbt till 28mm.
oxr sa:Ram 13"/26" Spec HR XC, sliten men funktionell. Inklusive styrlager, stolpe och flaskställ. Nu urvuxen, så bytes mot ram 15-17". Discfäste är krav. Stockholm.
plaatis sa:Söker enkelt styre helst 25,4, annars styrkombo. Ska sitta på sonens vinter ”dirt” så gärna brett, gärna rise.
Finns du i Sthlm så kan jag nog ordna det.Storebrush sa:Hej! Jag är ute efter ett vevparti till 4-kantigt lager - ändamål: äldre MTB. Allt är sannolikt av intresse! Har div att byta mot, bla pengar
Bästa hälsningar,
Johan