[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Jacoba sa:Jag skulle behöva en framväxel för 3x 9 mtb. Dual Pull eller downpull.
Pengar till cancerfonden eller dig. Hit me.
Pm skickat.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jacoba sa:Jag skulle behöva en framväxel för 3x 9 mtb. Dual Pull eller downpull.
Pengar till cancerfonden eller dig. Hit me.
Var i landet bor du?marten_larsson sa:Söker Parktool BBT-79 (verktyg för att installera vevlager), tar gärna ett lån även mot ersättning. Vill man byta har jag lite smått och gott.
Bump. Vore synd att slänga. Känns för nischat för klädinsamlingen..Rattnalle sa:Mavic Scree storlek 45 1/3.
Höstsko med Gore-Tex och spd. Såld som Crossmax H2O senare under sin livstid.
Använda men har en säsong eller två kvar i sig. Klossar för spd sitter på.
Skänkes, finns nära Mölndal centrum.
Hur stora är Mavic i strl? Något säger mig jättesmå? Om det är mer normal storlek tar jag dem gärna. Kan hämta i Mölndal vid lämpligt tillfälle.Rattnalle sa:Bump. Vore synd att slänga. Känns för nischat för klädinsamlingen..Rattnalle sa:Mavic Scree storlek 45 1/3.
Ungefär som Shimano.perzzon sa:Hur stora är Mavic i strl? Något säger mig jättesmå? Om det är mer normal storlek tar jag dem gärna. Kan hämta i Mölndal vid lämpligt tillfälle.Rattnalle sa:Bump. Vore synd att slänga. Känns för nischat för klädinsamlingen..Rattnalle sa:Mavic Scree storlek 45 1/3.
Singular sa:Söker kassettlåsring till Campagnolo, för den "gamla" niodelade standarden - dvs där den gängade delen är 26mm (istället för den nyare som mäter 27mm). Om möjligt gärna för 12t/13t/14t-drev, men 11t funkar.
fiskaren sa:Skevt framhjul bortskänkes. 26 tum, från commencal meta 2007. Däck och slang hela.
Jag tänkte precis slänga en Fizik Gobi XM. Sliten och knakar ibland men förmodligen håller den ett tag till. Finns i Mölndal.samson sa:Sökes:
Vevparti, ska passa ihop med 1x11 40t. Dålig koll på detta så tips mottas även för ny-köp.
Sadel, inga större krav. Lagom snygg/billig/skön
Jag finns i Göteborg, men kan hämta norrut längs E6.
Wiciman sa:nja bulten är inte genomgående och dessutom gängad i ”fel” ände... så svårt att hemsnickra lösning.
så det ska nog vara original... har läst skräckhistorier där den skakat loss under färd och beläggen flugit i diket... no good
Tack för erbjudandet men jag har testat hemma nu och det kommer nog bli lite för litet. Hoppas de kommer till användning någon annan stans.Rattnalle sa:Ungefär som Shimano.perzzon sa:Hur stora är Mavic i strl? Något säger mig jättesmå? Om det är mer normal storlek tar jag dem gärna. Kan hämta i Mölndal vid lämpligt tillfälle.Rattnalle sa:Bump. Vore synd att slänga. Känns för nischat för klädinsamlingen..Rattnalle sa:Mavic Scree storlek 45 1/3.
tips cykelköket solna kör loppis på söndag ;)B cykeln (Brutal, Billig, Bekväm, Beater, inte nödvändigtvis Bra - hojjen) Kräver lagom B skrot som inte vill dyka upp på köp och sälj, så försöker här!
Den vill ha ett par räzerbromsar - husse är för lat för att köra fixie, börjar bli gammal och Bekväm! - noname, whatever, bara man kan få stopp på eländet!
Och ett fälgbromsat halvsunkräzerframhjul 700c/622mm - 9mm QR eller bult, 100mm OLD - Renoveringsobjekt inget hinder, det gör inget om det gnäller om lager och inte är helt rakt!
Erbjuder självklart ersättning i reda pengar om det inte räcker med happy valuta, eller gud förbjude s.k. alkoholfritt alternativ som tydligen måste erbjudas när man gör reklam för alkohol.
Gärna i tokoholmstrakten, då gödning av PostNord och dylika inrättningar helst undviks.
mvh
g
Hej,Sökes:
Kort styrstam för mtb
Mtb-styre (har aldrig haft en mtb förut, så vet inte riktigt vad jag vill ha, men börjar med något och testar från det är planen)
Sadelstolpe utan setback svart 27,2 mm
27,5" hjul för skivbroms och vanliga 100/135mm dropouts
Finnes:
Velo Orange threadless för 31,8mm, 110mm lång 6 grader rise/drop
Sadelstolpe utan setback silver 27,2 mm (ganska sliten)
Ett par fina rostfria stänkskärmar
Brooks flyer Short - svart
Wellgo-plattisar
Något shimanovevparti för fyrkantsaxel
Finns i västra Göteborg
Hej,
Jag har nog en del sv det du söker, styre, ev styrstam och ett par Mavic Crossride 27,5 för qr. Hjulen är inte avplockade av cykeln ännu, men det lär nog hända ubder kommande vecka. Finns i Billdal
Har en i princip oanvänd, avplockad från sonens Kona för några år sedanNån som kan avvara en 8-delad kasett? Ska passa shimano-nav. Sliten men inte helt slut. Helst västra Göteborg. Eller Alingsås ?
PmHar en i princip oanvänd, avplockad från sonens Kona för några år sedan